Da var det offisielt da...

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Siden samboeren var så ivrig på å fortelle verden om at han skulle bli pappa, måtte jeg hoppe i det og slippe nyheten på face....
Har ikke skrevet stort, men vi begge oppdaterte forsidebildet nå i kveld med dette bilde :)
Så kan folk tolke det som de vil :)

ImageUploadedByBV Forum1439931333.897641.jpg

Siden samboeren var så ivrig på å fortelle verden om at han skulle bli pappa, måtte jeg hoppe i det og slippe nyheten på face....
Har ikke skrevet stort, men vi begge oppdaterte forsidebildet nå i kveld med dette bilde :)
Så kan folk tolke det som de vil :)

Vis vedlegget 131432
Så kult! Noen som har skjønt det da? Morsomt! Og fint bilde!:-)

Så kult! Noen som har skjønt det da? Morsomt! Og fint bilde!:)

Er noen som tok den, på min side iallfall. Men det var først når ei venninne av meg kommenterte på mannens bilde, av vennene hans skjønte det :P Så han var litt furt for at jeg fikk kommentar etter kommentar og han fikk ikke noe :P

Er noen som tok den, på min side iallfall. Men det var først når ei venninne av meg kommenterte på mannens bilde, av vennene hans skjønte det :P Så han var litt furt for at jeg fikk kommentar etter kommentar og han fikk ikke noe :P
Morsom måte å gjøre det på! :)

Det var altså et par som ikke helt skjønte greia med å legge ut bilde av at vi hadde hengt opp klesvaska, og et par av vennene til mannen fleipa om at det måtte være flaut at kjerringa la ut bilde av justin bieber tskjorta hans..
Men ettersom flere kommenterte, skrev flere at de fikk jo gratulere, det tok bare litt tid før de skjønte det :P

Back
Topp