Da var det offentliggjort

Leanica

Forelsket i forumet
Synes det er utrolig deilig å endelig ha fortalt det til "hele verden", så slipper alt å være så hemmelig lenger. Er 12+4 i dag, og ultralyd på mandag viste en liten spire på 7 cm som stortrives i mammas mage :) Nå krysser jeg bare fingre og tær for at svangerskapet skal gå som normalt <3
Siden jeg driver med hund, oppdrett og utstilling - måtte vi selvsagt publisere det hele som et "planlagt kull".

gravid3.jpg

Jo tusen takk, kjempe stas :D Så får vi se hvem som hyler høyest på fødeavdelingen i februar *hihi* <3

hihi Jeg håper det ikke blir meg;) helt frykt for å skrike.. blir så irritert når jeg ser på fødeavdelingen på Tv og de hyler å skriker. har lovt meg selv å ikke oppføre meg sånn, men hvem vet.... kanskje jeg blir værst av alle;) hihi

hihi Jeg håper det ikke blir meg;) helt frykt for å skrike.. blir så irritert når jeg ser på fødeavdelingen på Tv og de hyler å skriker. har lovt meg selv å ikke oppføre meg sånn, men hvem vet.... kanskje jeg blir værst av alle;) hihi

Huff ja, er så redd for at jeg blir "en av dem" :P Kan ikke si at jeg er spesielt glad i smerter akkurat :P Haha, ser gubbene står sammen ute i gangen - likbleike og redde *ler*

Huff ja, er så redd for at jeg blir "en av dem" :p Kan ikke si at jeg er spesielt glad i smerter akkurat :p Haha, ser gubbene står sammen ute i gangen - likbleike og redde *ler*

hehe jaa jeg også ;) huff nei hater smerter selv.. takler de dårlig også:( huff.. hehe... JAA!! haha regner med vi kommer til å se to rimelig stressa mannfolk i den perioden :) hahah

hehe jaa jeg også ;) huff nei hater smerter selv.. takler de dårlig også:( huff.. hehe... JAA!! haha regner med vi kommer til å se to rimelig stressa mannfolk i den perioden :) hahah

Haha! Får håpe de tar fokus vekk fra det ubehagelige ;) :P

Back
Topp