Da var det offentlig

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Siden alt stod bra til etter ul idag valgte vi og puplisere graviditeten på facebook idag :) Har fått masse hyggelige tilbakemeldinger :D Deilig og bare få det ut igrunnen. Endelig liksom hehe

Har dere gjort det offentlig? :)

ja, publiserte det med et hjemmesnekta dikt på fb etter å ha fortalt det til familie og nærmeste venner.

Publiserte det på fagebook etter tidlig UL uke 12 :) Deilig når det ikke lenger er hemmelig synes jeg :)

Jeg sier det til de jeg kjenner når det faller naturlig, men kommer ikke til å rope det ut på facebook, Deler lite der fra før og synes det blir unaturlig å dele slikt der. Ungene er nok det største nyhetsbyrået og de forteller villig vekk til alle de møter på.

Det er ikke på Facebook, men har vært offentlig fra uke 12/13, når ungene fikk vite det :) roper det ikke ut, men har sagt det til venner og familie, og så sprer det seg naturlig ganske fort her på en liten plass ;) gøy når det er offentlig ja! :)

Har ikke skrevet noe på facebook enda, og ikke vet jeg helt om jeg vil det heller... Har så mange venner som igrunnen er blitt mer bekjente osv, så føler ikke alle trenger å vite det :p Forteller det til de det faller seg naturlig å nevne det :p Magen kan ikke sjules, så gidder jo ikke sjule det heller :)

Noen spredde det før jeg ville, så er nok offentlig her også.
Men kommer ikke til og skrive noe på facebook.:)

Tenkte jeg ikke skulle publisere det der denne gang og heller vente og se hvor lang tid det tar før folk tør å spørre om jeg er gravid :p er ganske tynn fra før, så magen vises godt allerede (fødte for 9 mnd siden ;))

Jeg venter med å skrive noe på face til Oul hvertfall, alle som "trenger" å vite det har allerede fått høre nyheten ;)

Har sagt det til alle som "må" vite det, ga beskjed til arbeidsgiver i går :) så nå er katta utav sekken ;) hehe

Skreiv d på facebook sjøl i dag :) Koselig med alle gratulasjoner og hilsner :D

jeg gikk ut med det også etter tidlig UL :-) jeg kan nesten ikke vente med å fortelle slikt da så gjør det ikke nødvendigvis for at jeg føler at alle "trenger" å vite det.
får bare lyst å fortelle til alle og enhver enten de vil eller ikke vil høre hehe neida, men synes det er en stor nyhet jeg ønsker å dele :-)

jeg gikk ut med det også etter tidlig UL :) jeg kan nesten ikke vente med å fortelle slikt da så gjør det ikke nødvendigvis for at jeg føler at alle "trenger" å vite det.
får bare lyst å fortelle til alle og enhver enten de vil eller ikke vil høre hehe neida, men synes det er en stor nyhet jeg ønsker å dele :)
Der er vi helt like :D hihi

Har ikke kommet fått det behovet enda. Forrige svangerskap gledet jeg meg enormt mye til å endelig skrive det på Facebook, men har ikke det denne gang. Er kanskje litt merkelig men har fått et veldig behov for å være litt mer privat de siste årene. Vi har heller ikke lagt ut et eneste bilde av sønnen vår, kun ultralydbilder ;-)

Back
Topp