Da var det nok over for denne gang...

Hannemoren

Flørter med forumet
Juligull2021
Begynte å blø noe voldsomt i går kveld, skulle vert 5+4 i dag på vei. Men stor sannsynlighet for at dette ble SA.:(
Men men, dette har eg vert igjennom før så vart eg gravid med jenten min rett etter det så krysser fingrene for at det samme kan skje igjen:Heartred

Lykketil dere andre, håper alle spirene gror seg stor og sterk :Heartred
 
Begynte å blø noe voldsomt i går kveld, skulle vert 5+4 i dag på vei. Men stor sannsynlighet for at dette ble SA.:(
Men men, dette har eg vert igjennom før så vart eg gravid med jenten min rett etter det så krysser fingrene for at det samme kan skje igjen:Heartred

Lykketil dere andre, håper alle spirene gror seg stor og sterk :Heartred

Sender deg en klem :Heartred
 
Håper du blir kjapt gravid igjen :love7
 
Uff så trist å høre. Krysser fingrene for deg, sender deg en god klem❤️
 
Det var trist. Håper du blir gravid igjen kjapt :Heartred
 
Huff, det var trist å høre. Håper virkelig det klaffer fort igjen og at neste spire sitter tiden ut. Ta vare på deg selv!
 
Leit å høre. Sender gode tanker din vei, og krysser fingrene for at det går neste gang :Heartred
 
Jeg tok clearblue digital idag morges når jeg var 5+0 for å se progresjon. Der stod det ikke gravid. Tok en til i tilfelle, og den sa det samme. Så jeg er også i samme båt og sender klemmer til dere begge andre. Venter på å begynne å blø nå.. aldri opplevd dette før! Jeg er knust...
 
Jeg tok clearblue digital idag morges når jeg var 5+0 for å se progresjon. Der stod det ikke gravid. Tok en til i tilfelle, og den sa det samme. Så jeg er også i samme båt og sender klemmer til dere begge andre. Venter på å begynne å blø nå.. aldri opplevd dette før! Jeg er knust...
Clearblue kan vise feil når man har veldig høyt nivå av HCG. Jeg har også tatt, men som sier ikke gravid. Jeg er 7+3 nå. Tok blodprøver og hcg var veldig høy, og steg også mye på to dager... Legen har henvist meg til tul for å finne ut om det kan være flere
 
Jeg tok clearblue digital idag morges når jeg var 5+0 for å se progresjon. Der stod det ikke gravid. Tok en til i tilfelle, og den sa det samme. Så jeg er også i samme båt og sender klemmer til dere begge andre. Venter på å begynne å blø nå.. aldri opplevd dette før! Jeg er knust...
Så trist å høre:( det er ingen god følelse. Eg kom bare fra jobb og startet bare å styrt blø helt plutselig uten noen smerte. Ble helt knust der og da, men idag føler eg meg bedre. Håper du kommer deg fort. Eg opplevde det samme før eg ble gravid med min datter. Ble gravid vrlfig raskt igjen forrige gang og håper det blir tilfelle nå også. Men forferdelig vond opplevelse... klem til deg❤
 
Back
Topp