Da var det min tur :(

Da var det dessverre min tur til å trekke meg ut fra september 2025 gruppen:sad010
Begynte å blø idag, og testen jeg tok i går var ganske svak fra hvordan den var.

Ønsker dere alle andre masse lykke til:love017
Så trist å høre :( hadde du noen symptomer i forkant? Blør du mye? Hvor langt var du på vei? Jeg hadde en liten blødning for en uke siden. Sjekker hcg 2 dager etter som var 207, uke 4+2. 48 timer etterpå hadde den sunket litt. Men jeg har fortsatt ikke begynt å blø mer. Venter bare på det. Så lurer på om jeg skal ta en ny blodprøve.

Så trist å høre :( hadde du noen symptomer i forkant? Blør du mye? Hvor langt var du på vei? Jeg hadde en liten blødning for en uke siden. Sjekker hcg 2 dager etter som var 207, uke 4+2. 48 timer etterpå hadde den sunket litt. Men jeg har fortsatt ikke begynt å blø mer. Venter bare på det. Så lurer på om jeg skal ta en ny blodprøve.
Ja, det har bygget seg opp med blod. Var lite å brunt kun på papiret idag tildig å nå i kveld er det rent blod :( Har murringer i ryggen og magen også. Symptomene følte jeg avtok litt. Sånn f eks, blod smak i munn, kvalme, ømme bryst og skikkelig realistiske drømmer.
Måler du HCG hos legen? Jeg har bare sjekket med tester hjemme :Heartred

Back
Topp