Da var det min tur:)

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
På 5 forsøk ble det tatt ut til sammen 66egg. To ble satt inn denne gangen og jeg har blitt gravid :D :D :D
Har hatt positiv test siden fredag og i dag fikk vi svar på blodprøven.
Dette er så uvirkelig. Jeg er veldig bekymret for at det ikke skal gå bra, så klarer liksom ikke slappe av. Jeg er jo bare 4 uker og 1 dag på vei. Men det er vel flere av dere som kanskje har det sånn :)

Gratulerer så masse, for en fantastisk følelse dette må være :) dette går nok så fint så :) bare å nyte det. Håper jeg kommer etter, er på rugedag 6:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Vi fikk positiv test for en uke siden og det føles som en hel evighet! Så mange tanker man har rukket og tenke og likevel så har det ikke helt gått opp for en. Tiden frem til UL i 8. uke går jammen tregt!

Det er heeeelt herlig! Dette går bra! Gratulerer så mye og nyt tiden fremover!! :-)

Gratulerer så masse:) kjenner til følelsen av at man kanskje ikke helt tror på det. Man får jo vite det tidlig Åsså, vi fant det ut på rugedag 7, så svangerskapet vil nok virke som en evighet, men jeg elsker det uansett:)

Gratulerer såååå mye:)
elsker og se at folk får positive tester:)

På 5 forsøk ble det tatt ut til sammen 66egg. To ble satt inn denne gangen og jeg har blitt gravid :D :D :D
Har hatt positiv test siden fredag og i dag fikk vi svar på blodprøven.
Dette er så uvirkelig. Jeg er veldig bekymret for at det ikke skal gå bra, så klarer liksom ikke slappe av. Jeg er jo bare 4 uker og 1 dag på vei. Men det er vel flere av dere som kanskje har det sånn :)

Wow... 66 stk... Va ikke d smertefult å gå med? Ble alle befruktet? :) fikk du mange på frys?
Men gratulerer så mye :)

Synst det var litt masse med 66 egg på et forsøk ja;) tihi! Såååå utrulig kjekt at du er endelig er gravid! Håpar alt står bra til med den nygravide! Du og eg er virkelig bevis på at det hjelper å stå på tross mange skuffelsar undervegs! Synst fortsatt det er litt uvirkelig eg her eg går med kulemage og kjenner spark kvar dag no;)

Jeg ble også helt forskrekket av 66 egg :excited001 - hehe - men fordelt over 5 forsøk høres det jo mer forståelig ut :)

Nå krysser vi alt vi har for at alt skal gå bra! Jeg heier på deg :)

Håper alt står bra til! :)

Back
Topp