Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har det tatt seg opp. blør masse og er koagulert blod som kommer. symptomene har avtatt i løpet av natta og. så hele lege timen kan bare være.
så dette ble den 7 gangen med SA før uke 5
nei aldri fått det før. kun forrige svangerskap, da gikk jeg til en privat gynekolog, så fikk jeg det uten å spørre.Jeg føler så veldig med deg!!!! Gir deg en stor trøsteklem!!!!
Kan jeg bare spørre; gikk du på crinone når du fikk en baby? Og hadde du begynt når du mistet de andre?
Jeg går på det selv, begynte med en gang jeg fikk positiv test (11 dpo).
Men jeg hadde jo allerede fått det av legen, så jeg hadde det liggende hjemme, det burde jo du få også?
Uansett, masse lykke til.
Nei, nei,nei...!smertene har også meldt seg . og jeg er ikke meg selv. så dette går ikke riktig vei.
Ånei, det var jo ikke sånn det skulle gåsmertene har også meldt seg . og jeg er ikke meg selv. så dette går ikke riktig vei.
nei aldri fått det før. kun forrige svangerskap, da gikk jeg til en privat gynekolog, så fikk jeg det uten å spørre.
har ikke fått tilbud om utredning eller noe. så crinone ga med ett barn
Har du påvist progesteronmangel?
Nei fastleger skal liksom bestemme for deg. det gjør min. da jeg snakket med henne om at jeg ønsket utredning for sa'ene jeg har hatt. kjerringa sier bare. Nei, men trenger du det da? neste gang går det bra. men du har vel ikke tenkt på flere barn nå vel?Nei, har ikke påvist mangel, men jeg også går til privat gyn, og hun foreslo at jeg skulle starte med crinone siden jeg ikke klarte å holde på de to siste spirene. Jeg sverger til privat, hos fastlegen min får jeg ingen hjelp!
Du burde virkelig bli utredet! Stå på krava!!
Håper du kommer deg fort og at neste spire sitter som ett skudd![]()
Nei fastleger skal liksom bestemme for deg. det gjør min. da jeg snakket med henne om at jeg ønsket utredning for sa'ene jeg har hatt. kjerringa sier bare. Nei, men trenger du det da? neste gang går det bra. men du har vel ikke tenkt på flere barn nå vel?
jeg har en . så hu fikk det til å høres ut som jeg hadde minst 10.
Sverger også til privat gynekolog. skal bestille meg en time hos hun jeg var hos, etter ferien. hun hørte i det minste på meg og ga meg crinone.
Du må nok kreve utredning, du har rett på det etter 3 sa på rad, uavhengig av om du har barn fra før eller ikke. Det er jo faktisk ikke uvanlig at man får problemer med å bli gravid og selve svangerskapet etter en fødsel. Og så tett som den lege kjærringa der er burde du jaggu vurdere å få en ny lege også!Nei fastleger skal liksom bestemme for deg. det gjør min. da jeg snakket med henne om at jeg ønsket utredning for sa'ene jeg har hatt. kjerringa sier bare. Nei, men trenger du det da? neste gang går det bra. men du har vel ikke tenkt på flere barn nå vel?
jeg har en . så hu fikk det til å høres ut som jeg hadde minst 10.
Sverger også til privat gynekolog. skal bestille meg en time hos hun jeg var hos, etter ferien. hun hørte i det minste på meg og ga meg crinone.
Hadde problemet før jeg fikk mini og. Dette er første spontan aborten etter fødsel. Ja men alle legene her jeg bor er like tetteDu må nok kreve utredning, du har rett på det etter 3 sa på rad, uavhengig av om du har barn fra før eller ikke. Det er jo faktisk ikke uvanlig at man får problemer med å bli gravid og selve svangerskapet etter en fødsel. Og så tett som den lege kjærringa der er burde du jaggu vurdere å få en ny lege også!
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Så kjedelig når det er sånn da, leger burde ta pasientene sine på alvor. Og i tillegg på det nærmeste si at du har en, så det får holde! Høres ut som ei skikkelig purkeHadde problemet før jeg fikk mini og. Dette er første spontan aborten etter fødsel. Ja men alle legene her jeg bor er like tettederfor jeg drar tilbake til priv gynekologen. Hun gjør ivertfall jobben sin