Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Men jeg er utrolig redd, vet ikke hvordan jeg skal få slått meg til ro.
Jeg er sååå redd for at lille hjertet skal ha stoppet. Men hvis det hadde det, hadde jeg hatt symptomer ennå da???
Jeg er kjempekvalm og spyr hver dag
Gratulerer med 12 uker!
Den lille har nok det kjempe bra i magen din. Ville ha senket skuldrene og prøvd å tenke så positivt som mulig. Du har jo graviditetsymptomer og ikke noen blødninger eller andre symptomer på att det skal være noe galt? :)
Ikke noe godt å ha sånne tanker og bekymringer og kjenner meg veldig godt igjenn. Har du hatt lege eller jordmor time? Eller har du en i den nærmeste fremtid slik att du får noen å snakke med bekymringene dine med?
Jeg har gått anspent helt til nå. Er 11 uker på vei og begynt å senke skuldrene.
Har heldigvis ikke hatt noen blødning eller vondt - så jeg er nok bare litt overhysterisk :)
Har ikke vært hos lege ennå, men skal til jordmor 6.juni (lenge til)...Skal bestille meg en legetime, kanskje han finner hjertelyd :)
Tror ikke du skal ha noe å bekymre deg for, alt er nok i skjønneste orden.. jeg ville bestilt en legetime så fort som mulig dersom du er så bekymret:) Dersom legen har ul-utstyr på kontoret er jo det bare enda bedre... Det har min, og jeg tok ul når jeg var der:)