Da var det min tur. :)

Azalea

Flørter med forumet
Hei!

Etter å ha fått to blå på 1 test, så en til.. Også enda en til, så tenkte jeg kanskje jeg måtte melde meg inn her inne på babyverden. :)

Ettersom at jeg ikke er helt sikker på når siste første mensdag var, så må jeg tippe og tror at jeg har termin rundt den 14 juli 2012.

Har opplevd en SA og en MA(i januar/februar i år) så er jeg litt redd for å glede meg så veldig mye over nyheten enda dessverre. Krysser fingrer og tær for at alt går bra denne gangen. :)

Gratulerer!! Masse lykke til!!

bella_lianda skrev:
Gratulerer!! Masse lykke til!!

Tusen takk, jenter! :)

Sliter med korsryggen og er mye svimmel. Flere som har det slik? Bare jeg reiser meg fra sofaen o.l så holder jeg på å falle i gulvet..

Gratulerer!

Ja, har også velldig vondt i korsryggen, men er egentlig litt plaga med ryggen -så jeg visste ikke om dette var pga sv.skap...

Gratulerer :)

Gratulerer så mye til dere og!

Jeg blir litt stresset ang. jobb og graviditet.. Allerede vært borte 2 dager nå.. Og har bare 1 gang igjen med egenmld. Noen som har erfaring med dette? Jeg har mistet to ganger før så frister ikke så veldig mye å si det til avdelingsleder og øvrig sjef i tilfelle det ikke skulle gå så bra.. emoticon Men igjen så er det kanskje lurt i å si fra så de skjønner hvorfor jeg er borte osv.. Huff. Vanskelig. Noen tips?

Back
Topp