Da var det min tur

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
I går kveld var det 8 dager siden jeg skulle hatt mens, men jeg har hele tiden tenkt siden jeg nettopp hadde sluttet med p-pillen så var det sikkert derfor den var forsinket. Så tok egentlig testen bare at jeg skulle slippe å drive og tenke på når mensen skulle komme, og hvis jeg så den var negativ så kom sikkert mensen fortere.. men neida, etter 2 sek så kom det opp 2 streker som viste positiv.. jeg var helt i sjokk, trodde ikke det skulle gå såå fort.. hehe, mannen var ikke hjemme engang.. stakkars, ringte og bare kom hjem med engang, litt på gråten :P han trodde noen hadde dødd eller noe, men gleden ble stor da han kom hjem =D i følge menstermin har jeg termin 6 April :)

Gratulerer så masse, og velkommen til oss [:D]

Gratulerer vennen [:)] velkommen til oss!!

Gratulerer så mye!![:D]

Men det er ikke 16 April du har menstermin? Det er 16 dager siden jeg skulle hatt mensen og jeg har 10.April.

jeg skrev inn min sise mens på den termainkalkulatoren og da kom det opp hvertfall.. da jeg regnet med min mens så tok jeg ca 1 mnd da jeg begynte å regne over fordi jeg har gått på prevensjon så lenge så jeg aner ikke min syklus nå eller hva den var [8D] så jeg telte hvertfall 8 dager fra da jeg begynte å telle overtid da [8D] men kan godt stemme at det er enda mer [:D]

Gratulerer så mye, og velkommen inn til oss andre kommende mammaer [:D] [:D]

Hvis du har termin 6 april har vi på samme dato! [:)] Gratulerer så mye!

Gratulerer så kjempemye[:D][:D][:D]

Gratulerer

Back
Topp