Da var det min tur til å ha litt farget utflod.... *oppdatert*

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
:( Men behøver jo ikke bety noe negativt selv om jeg kjenner jeg er litt urolig... Hadde blødning i forrige svangerskap også, rundt uke 11-12, og han er jo 2 1/2 år nå, så da var alt greit iallefall. Mulig jeg er litt lettblødende rett og slett. Har ingen smerter, og det er minimalt med farget utflod, så håper det beste. –----------------—-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg har ikke hatt noe mer farge på utfloden i dag, så da regner jeg med at det var helt ufarlig. Satser på at spiren fortsatt lever og koser seg i hulen sin ;-) Og kvalm som fy var jeg på morgenen også, brakk meg flere ganger før frokost, og det er jo et positivt tegn. Har hatt litt murringer og en slags tyngdefølelse i underlivet i dag, men er jo ikke noe unormalt med det i grunnen. Er ikke vondt, så da er vel alt bare bra :-)

håper det beste det er såååå kjedelig når sånn skjer

skal x alt jeg har for dere emoticon

Krysser for at det bare er en uskyldig liten blødning i slimhinnen!!! Skjønner at du blir litt urolig, aldri noe artig med sånt :(

Håper på det beste da ja :) Når jeg mistet så hadde jeg sinnsyke smerter med en gang blodet kom... Og siden du ikke har smerter så krysser jeg fingrene for deg :)

Jeg hadde såvidt litt på lørdag også, men ingenting etter det.Hadde det samme ved forrige svangerskap, men man blir jo såklart litt urolig.
Krysser fingre for deg!

Satser på at det bare er litt utflod da:) Det er jo helt normalt:)

Ja, håper det beste.

Er forsåvidt ikke blod heller, var såvidt litt oransje/rosaaktig utflod.  Første gangen jeg så det måtte jeg studere papiret litt faktisk.

I stad var det mer oransje en rosa, men så det tydeligere da. Men bare på ett tørk. Ikke noe på neste.

Synes på en måte det er rart hvis jeg skulle miste, for har fått mye mer symptomer de siste dagene, konstant sulten, småkvalm/uggen i kroppen og sinnsykt trøtt.

Får bare se det an noen dager. Jeg skulle egentlig vært på pilates-trening nå, men jeg tar det heller med ro her i sofaen.

Har snakka med mannen og han er ganske flink til å berolige selv om han sikkert tenker litt på det han også. 

Og forresten; blødde en del friskt blod i et par dager i forrige svangerskap, og det gikk jo som sagt bra. Er jo minimalt nå i forhold. Så holder motet oppe! Bare typisk at jeg skal på jobb i morgen og vil aller helst ikke si noe.. Og det blir nok litt løfting... (bhg) Får skylde på bekkenplagene mine... 

Krysser fingrene for at det er helt ufarlig. Som du sier er det jo vanlig. Jeg har hatt blødning i alle mine tre svangerskap, og to av gangene gikk det jo veldig bra:) er nesten sånn at jeg regner med å få det nå også.

tenker att dettte går helt fint ;) men skjønner selvfølegelig att du blir litt bekymret ;) krysser fingerene for att det ikke kommer mere :)

tenker att dettte går helt fint ;) men skjønner selvfølegelig att du blir litt bekymret ;) krysser fingerene for att det ikke kommer mere :)

Så godt å høre:) Det er så altfor mange som forlater oss for tida..

Back
Topp