Da var det min tur til å besøke sykehuset...

snuppa80

Forumet er livet
Har kjent så lite liv denna uka her, nesten ikke spark, bare kjent at han har snudd seg og lea litt på seg. Så hadde time hos jordmor i sta, og hu ringte sykehuset. Fikk beskjed om å komme med en gang, ble tatt skikkelig på alvor.

Så kom på sykehuset, tok ul og sjekka at alt var bra med junior. Alt sto heldigvis bra til, men legen kunne ikke gi noe godt svar på hvorfor jeg nesten ikke kjente spark mer. En grunn kunne jo være at han var blitt så stor, og har liten plass.... Men han gjorde pustebevegelser, og rørte litt på seg[:)]
Også fikk jeg se alle fingrene og tærne hans[:)] Såååååå små og nusselige.....

Fikk også beskjed av legen om at jeg måtte ringe dersom det var noe. På arket han skreiv på så sto jeg under "risikosvangerskap"... Likte ikke det[:o] Men all honnør til sykehuset i Tønsberg for at de tok det på alvor[:)]

Hvorfor ble du sett på som risiko svangerskap???? Hvis allt er i orden mener jeg...

Det veit jeg faktisk ikke sikkert... Trur det kan være fordi de mistenker at jeg kan ha svangerskapsdiabetes. Skal ta ny test om ei uke og finne det ut. Tatt en før som var negativ... Men ellers så har jeg ingen aning!![&:] Så det ikke før jeg hadde gått ut, så rakk ikke spørre...

Så fint at alt var i orden da, bare positivt å si om Tønsberg jeg også[:)]

Risikosvangerskap eller ikke, viktigst er at du ble tatt på alvor og alt var bra med babyen.

Idag den 8.des dro jeg også til sykehuset for samme problem.. de siste 2 døgnet hadde sparkene blitt mistenkelig lite, og den siste døgnet nesten ingenting.. jeg ringte sykehuset og de ba meg komme med engang.. det ble sjekket på UL. og alt sto bra der.. legen sjekket på navlestreng om det var nok blodtilførsel også videre.. alt var på tipptopp stand.. Hun sa at grunnen var sikkert fordi barnet hadde skiftet leie og derfor lå den ugunstig til,og derfor kunne jeg ikke kjenne spark, saken ble ikke bedre at jeg er overvektig , dermed er det vanskeligere med å føle spark... For håpe at med tiden blir det bedre..

bra at du ble tatt på alvor!det skulle bare mangle,lykke til videre[;)]

Back
Topp