da var det min tur.... Oppdatert

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Er hjemme fra jobb i dag da jeg har blødd i helga.. Det er ikke så mye men stadig litt nå og da... Ringte jordmor isted å hun mente at det går fint, men at jeg kan sjekke med legen neste uke når jeg skal dit om jeg får en tidlig ul så jeg blir litt mer beroliget.  Er ikke sånn at jeg fossblør å det er kun på papiret etter at jeg har vært på do, men man blir jo bekymra likevell...
Så nå skal jeg se det an noen dager å forhåpentligvis slutter det snart :) 

22.11.2011.

Sitter her med litt blandede føleleser, i går kveld ble det hastetur på sykehuset, måtte sitte å vente fire timer i store smerter da legen var både her og der siden det var kveld. Så kom beskjeden om at babyen er borte... men da var jeg egentlig bare lettet for å ha funnet det ut å kunne ta smertestillende.. det høres jo veldig egoistisk ut å så klart ville jeg heller ha hatt babyen min, men sånn skulle det da ikke gå.

Masse lykke til for dere som er igjen å takk for svar på innlegg osv. Kommer til å savne det.

Langt er du på vei

Skjønner veldig godt at du blir bekymra. Har hatt ei nervepirrende uke selv (se innlegg). Fikk komme inn til UL idag og fikk en naturlig forklaring på blødningen. Alt sto bra til med spiren <3 Som legen sa så vokser alt veldig fort rundt denne tiden, og da kan det oppstå ufarlige blødninger.

Håper dette gjelder for deg også!! Krysser fingrene for deg og håper at spiren din har det fint :)

så bra at du fikk ett positivt svar :) Håper at legen henviser meg videre til ul neste uke... Var såå klar til å komme over uke 12 å så føles det som om man settes tilbake. Men men.. må tenke positivt...! =) 

Skjønner godt du bekymrer deg!
Jeg hadde mye blødninger av og på i mitt forrige svangerskap, men alt var ok.
Spesialisten jeg var hos sa at det ikke er uvanlig å blø da det er mye som skjer med kroppen.

Men ikke lett å ikke tenke på det heller, men så lenge du ikke har smerter så går det nok helt fint!

Stor klem til deg!

Neei, så kjedelig!
Men du, det trenger ikke å være noe galt i det hele tatt. Ventetiden er virkelig ille, men håper du får noen positive svar snart!

da ble det hastetur til legen... begynte å blø masse så legen henviste meg til ul i morgen... så da er det bare å vente.... 

Sunfrid skrev:
da ble det hastetur til legen... begynte å blø masse så legen henviste meg til ul i morgen... så da er det bare å vente.... 

ville bare ønske deg lykke til og håper alt er bra med babyen din :)

LiljeBlomst skrev:

Sunfrid skrev:

ville bare ønske deg lykke til og håper alt er bra med babyen din :)

Uff... Så leit!!! :(

Krysser fingrene for deg!!!

Uff, blir helt knust av å lese her. :( Jeg krysser alt jeg har for at det går bra, unner ingen å miste nå <3

Sunfrid skrev:

Huff!
Masse tanker og klemmer til deg!
Krysser fingrene for at alt er bra.

Ringen av lykke <3 skrev:
Uff, blir helt knust av å lese her. :( Jeg krysser alt jeg har for at det går bra, unner ingen å miste nå <3

enig i den..

Uff.. Så trist at det gikk galt allikevel!!! Men som du sier, var det nok godt å bare bli ferdig med det. Det var ikke meningen.. For å se det fra en "positiv" side; dette beviser bare at kroppen din faktisk fungerer som den skal. Dette var ikke et levedyktig foster, kroppen din skjønte det, og valgte å skille det ut. Helt fantastisk egentlig hvordan kroppen fungerer. 

Jeg har selv mistet 2 ganger, og har sagt disse tingene til meg selv hundrevis av ganger for å trøste meg selv. Og det er jo helt sant, det er akkurat sånn det er! Kroppen fungerer!
Og du vet jo at du kan bli gravid, så vi får satse på at det ikke er lenge igjen til du dukker opp i et annet forum her ;)

Masse lykke til!!!!!!!

Å nei

mange klemmer til deg <3

Håper en ny spire snart er på vei og sitter i 9 mnd

smama skrev:
Å nei

mange klemmer til deg <3

Håper en ny spire snart er på vei og sitter i 9 mnd

sign!

huff, så trist, føler virkelig med deg!

men ikke gi opp håpet, du blir fort gravid igjen!
Lykke til videre!!

Back
Topp