Da var det min tur! :D

*Marie*

Betatt av forumet
... Til å nå de magiske 12 ukene!emoticon
Lysten til å fortelle det til alle er sååå utrolig stor akkurat nå!!
Meeen, vi har bestemt oss for å holde det hemmelig til julaften, og det er jo tross alt ikke så lenge til! hihi..
Det vanskeligste er at jeg ser høygravid ut og de fleste klærne mine er for trange...
og i dag har samboern bursdag så da kommer både svigers og mine foreldre hit.... Jeg sliter litt med å finne klær!!! Kan jo nesten ikke ha på joggeklær da!! :p

Sååå gleder jeg meg til tirsdag for da er det tid for ultralyd!!! Hurra!! Kribler i magen!

Hei. Vi skal også fortelle det på julaften, i form av bilder vi sender på mms til de vi ikke er sammen med på julaften.
De vi er sammen med, så skal de få være med på å åpne lillemor sin morgengave, for der er det en søster-kopp. :) Skal også kle på henne en body hvor det står: "Jeg skal bli verdens beste storesøster." på dialekt. :) 

1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Hei. Vi skal også fortelle det på julaften, i form av bilder vi sender på mms til de vi ikke er sammen med på julaften.
De vi er sammen med, så skal de få være med på å åpne lillemor sin morgengave, for der er det en søster-kopp. :) Skal også kle på henne en body hvor det står: "Jeg skal bli verdens beste storesøster." på dialekt. :) 

ååh! Så kult!! :D
Vi har ikke planen heeeelt 100% klar enda, men vurderer å ta bilde av junior med "jeg skal bli storebror" genser på... Og lage julekort av det, som vi deler ut på julaften. Skal sende til de som bor langt unna, og skrive tydelig på konvolutten at de ikke må åpne før julaften! Er snakk om bare to stk. det da.. Men vi får se, mulig planen blir endret på! hehe..
Spennende blir det i allefall! :D

Gratulerer med 12 uker!! Og lykke til på UL på tirsdag! Er litt imponert over dere som klarer å holde det skjult så lenge! Blir nok en fin juleoverraskelse for familien vil jeg tro :)

Gratulerer så mye! Jeg er også 12 uker i dag, deilig følelse :D Vi har fortalt det til familie og nærmeste venner for noen få uker siden...:) Men er jo fortsatt noen som ikke vet det og;)

Tusen takk alle sammen!
Og gratulerer til dere også GlædeMæMasse og Jubbu85

Gratulerer med 12 uker!! :))
Det er jammen godt å komme over den kneika.. ;)

Vi har fortalt våre foreldre, og noen av de nærmeste vennene våre - og de på jobben min vet det. I morgen er det ul, så regner med at alle andre får vite det i løpet av uka. Gutta våre vet ingenting enda, fordi vi ville vente til etter ul, når vi vet litt mer nøyaktig hvor langt vi er, og i tillegg har et bilde å vise fram ;)

Så gøy at dere venter til julaften da! ;) Det har ikke vi klart.. Jeg også begynner å bli stor allerede, så det er veldig vanskelig å holde det skjult - klær er et stort problem her også.. Syns det er rart at ingen har spurt meg rett ut egentlig... 
Lykke til med å holde det skjult en stund til da! ;)

LykkeligMamma83

Tusen takk for det!! :)
Ja, jeg synes også nesten det er rart ingen har spurt rett ut allerede! :P
Føler mamma har sett litt "ekstra" på meg et par ganger, derfor kom jeg henne i forkjøpet for et par uker siden å sa noe sånnt som "åh, jeg må ha meg no nye klær snart, har lagt meg ut sånn i det siste! Ellers må jeg kanskje begynne å trene...." for å slippe spekulasjoner! :P
Trooor ikke de har noen mistanke!

Back
Topp