Da var det min tur å takke for meg

Krølline

Flørter med forumet
Var på TUL idag, og der var det ikke noe liv å se.:( Har jo hatt veldig lite symptomer, så har jo hatt til dels dårlig følelse, men klamret meg til håpet så lenge det ikke kom noe ordentlig blødning. Takk for alle lykkeønskninger. Det har vært fint å være med i gruppa her de få ukene det varte. Ønsker dere alle lykke til og håper dere lykkes.:Heartred

Var på TUL idag, og der var det ikke noe liv å se.:( Har jo hatt veldig lite symptomer, så har jo hatt til dels dårlig følelse, men klamret meg til håpet så lenge det ikke kom noe ordentlig blødning. Takk for alle lykkeønskninger. Det har vært fint å være med i gruppa her de få ukene det varte. Ønsker dere alle lykke til og håper dere lykkes.:Heartred
Nei så trist:sorry::sorry::sorry: sender deg mange gode klemmer:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Så trist å høre :Heartred opplevde det samme for bare noen måneder siden, det er en veldig tøff tid etter en sånn beskjed. Hold håpet oppe, så går det snart igjen. :Heartred klem

Nei, så leit, sender deg en varm klem ❤️

Åh! Føler med deg. Jeg hadde en MA i oktober og en SA i februar. 7 uker gravid nå. Ønsker deg lykke til og ikke gi opp håpet. ❤

Veldig trist å lese og det må ha vært veldig vanskelig å få denne beskjeden på TUL. Ikke gi opp håpet :Heartred

Back
Topp