TakkFlinka!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFlinka!!!
...levna strikketøyet mitt hos mamma jegBegge barna i seng til kl 21 var deilig i kveld!!!!
Jeg er godt plantet i sofaen med strikketøy! Ikke blitt mye strikketid denne ferien gitt!
Vis vedlegget 22435
På langtur er mannen med, så da bærer han sekkJa, derfor må jeg ut og prøve og finne ett som passer![]()
På langtur blir det nok skal, da slipper jeg problemet med to belter!
Grattis med 10 måneder!!! Nydelig jente!!!
De snuppene våre fortsetter å utvikle seg likt altså!! For Hermine styrer på på samme viset, både fysisk og i snakketøyet![]()
Har han prøvd å feste midjebeltet veldig høyt? Type rett under brystet? Evt så er det mye lettere å få de høyt med meitai eller sjalPå langtur er mannen med, så da bærer han sekk![]()
MEN tror vi må kjøpe meis ogsåfor Hermine HATER å sitte på ryggen til pappan i ergoen!
han er for lang i ryggen, så hun får fryktelig dårlig utsikt, og så strapper han den så innmari fast atbhun får null bevegelighet så hun blir irritert og sint!
Ble ikke akkurat mye strikking før Lillebror startet et leven
Jeg hadde selvsagt tatt en øl, så her prøvde vi mme men det var ikke en stor hit. Holdt på å sovne men måtte ha pupp til slutt. Bare å legge seg sammen med han da han våkner med en gang jeg går!
Jeg har vært veldig sliten i dag og drukket altfor lite. Spørs om det har gått utover melken og at det er derfor han er urolig. Nå sover han hvertfall, og det skal jeg også!Så trasig for ikke og si typiskhåper han sover godt i natt så du også får litt hvile, vi mammaer trenger det vi også
natta, søta
![]()
Finnes det ei stor veske???hvordan ser den ut? Vi har også bæreomslag, vindtett og vannavstøtende!
![]()
Sååå gøy å innom og se på de fine bildene,og lese om utviklinga til deres små!De er så nydelige alle sammen❤
Her har vi "feiret" ti måneders dag i dagVar på shopping på formiddagen,og snupp fikk seg ei ny dukke
Og så har vi vært og kost oss i lekeparken før kveldsstell og legging. Tror hun var fornøyd med dagen,for hun slukna som en stein
Hun er høyt og lavt nå,klatrer i trapper og alt annet hun kommer seg opp på,går langsmed møblene og durer rundt med gå vogna si...
Og så babler hun som en foss!!Har lært seg noen ord også:"mamma" (eller mawwa)," pappa", "hei" og "hade", og så peker hun på det meste og roper "se!!se der", eller spør "å æ de?" ❤
Veldig stas
Snuppa vår i dag:
Vis vedlegget 22410Vis vedlegget 22411
Nydelige, lille frøkna!Grattis med 10 mnd!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så fine dere er!
Hehe, takk for det! Har de pent fordelt vettuSå fine dere er!![]()
(Og du ser virkelig ikke ut til å ha mange kilo for mye, men det handler jo om eget velvære)
Haha! Kan hende! Snuppelupp er 9kg nå, og spiser som en hest om dagen (i forhold til før)! Tydelig at hun bruker mye energi for tidenTakk for det
Hehe,ja det virker jo som de er kommet veldig likt.Men de er veldig forskjellige på en ting:størrelse!!Tror Bolla her er nesten dobbelt så tung som Hermine,hehe![]()
![]()
Hun er et skikkelig matvrak hun her❤
Ja den der så jo mye større utKanskje det er en lignende du har, men den så litt mindre ut på bildet.
Her er den jeg har
http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=1002
Ja den der så jo mye større uturettferdig, for tror den her kosta det samme
*Surfer mobilt*
Får vel klare meg med min lille som matcher sela!Men den der har de bare i sort da, så hvis du må få tak i fra det store utland koster det vel fletta..
Får vel klare meg med min lille som matcher sela!
Begrenser jo mengden unødvendigheter man drar med seg på tur
*Surfer mobilt*
Drar ikke rundt på mme lengre, tar med en smoothie i stedet, og leker trenger vi ikke...hun finner morsomme ting å spise på bakkenVeldig fornøyd med å få med et par bleier, en pakke våtservietter, ei flaske, en pakke NAN og ei lita leke eller biteringog så har man jo den lille lommen på selve selen til å putte litt stæsj også