Da var det mandag:-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Hei og hopp;)
Neline våkna 5 idag, men lå med meg i senga og til 6:) Fikk mannen på jobb og morfar skal kjøre jentene i bhgen etterpå:) Planene for dagen er og vaske klær og ellers bare kose meg med Emmeth:rolleyes: Været er fint med solskinn idag også:p:D

Oppe tidlig hun Neline. Hehe.
Vi våknet nå. Kl er hslv syv. Wael kastet opp helt sykt igår kveld,så jeg grudde meg til natten. Men,han har sovet. Håper han er frisk nå. :-) Mina var våken sikkert 6 ganger.. Så jeg er trøtt. Gruer meg til varmen idag...

♥♥♥♥

God morgen, jenter! :)
Stakkars Wael! :( Ikke no gøy å kaste opp. Håper han har sovet det av seg og at han er bedre i dag!
Asle rolpet en del i natt, og vi var oppe rett over kl 7, men siden jeg fikk et migréne anfall i går kveld var jeg i seng kl 21, så jeg er ganske uthvilt i dag likevel :) Har ikke lagt no særlig planer for dagen, så vi får se hva som skjer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen!
Jeg har akkurat spist frokost, drukket kaffe, meldt meg inn i vektklubb.no og er klar for å gå på jobb! :P :D
NÅ skal babyvekten bort!!! Har gått opp 5 (!!!) kg i ferien nå :eek: Så NÅ er det slutt på kosemat og sukker daglig!
15kg MÅ bort til å begynne med, så får vi se! Starter iallfall motivert med MASSE frukt og grønt i kjøleboksen ;)
Snuppeluppa er akkurat våkna så jeg får 5min babykos før jeg går på jobb :)
Ha en fin dag alle!

God morgen store og små!
Det blei sein kveld på oss i går, og med vesla opp til vanlig tid i dag, så er de voksne trøtte og slitne. Fikk legge meg nedpå igjen nå når tanta mi stod opp, så her blir det powernap!! ;)

God morgen! Her er det vått og grått og kaldt i dag. Snuppa sov godt i natt, og vi har spist frokost og jeg har dusja. Vi skal på barnas hus i dag, for det ene festet på bilstolen bare spretter opp når vi lukker det. Regner med de fixer det eller at vi får ny stol om det er ødelagt. Den har jo bare stått i bilen, så den skal ikke plutselig bli ødelagt. De har god service der så håper det ordner seg fort! Kan ikke kjøre langt med det, men må kjøre såpass langt at vi får hjelp. Det er bare en ekstra sikring, så set går nok bra, men det skal nå liksom være skikkelig.

Hei og hopp;)
Neline våkna 5 idag, men lå med meg i senga og til 6:) Fikk mannen på jobb og morfar skal kjøre jentene i bhgen etterpå:) Planene for dagen er og vaske klær og ellers bare kose meg med Emmeth:rolleyes: Været er fint med solskinn idag også:p:D

Deilig med fint vær og hjemmekos :-)

Vi våknet nå. Kl er hslv syv. Wael kastet opp helt sykt igår kveld,så jeg grudde meg til natten. Men,han har sovet. Håper han er frisk nå. :-) Mina var våken sikkert 6 ganger.. Så jeg er trøtt. Gruer meg til varmen idag...

♥♥♥♥

Stakkars Wael! Håper han er frisk i dag :)

Stakkars Wael! :( Ikke no gøy å kaste opp. Håper han har sovet det av seg og at han er bedre i dag!
Asle rolpet en del i natt, og vi var oppe rett over kl 7, men siden jeg fikk et migréne anfall i går kveld var jeg i seng kl 21, så jeg er ganske uthvilt i dag likevel :) Har ikke lagt no særlig planer for dagen, så vi får se hva som skjer :)

Uff! Migrene anfall er ikke noe godt! Bra du fikk sove lenge og er uthvilt i dag :)

God morgen!
Jeg har akkurat spist frokost, drukket kaffe, meldt meg inn i vektklubb.no og er klar for å gå på jobb! :P :D
NÅ skal babyvekten bort!!! Har gått opp 5 (!!!) kg i ferien nå :eek: Så NÅ er det slutt på kosemat og sukker daglig!
15kg MÅ bort til å begynne med, så får vi se! Starter iallfall motivert med MASSE frukt og grønt i kjøleboksen ;)
Ha en fin dag alle!

Lykke til med vektnedgangen! Dette greier du! :) masse frukt og grønt hjelper på :) kos deg på jobb!

God morgen store og små!
Det blei sein kveld på oss i går, og med vesla opp til vanlig tid i dag, så er de voksne trøtte og slitne. Fikk legge meg nedpå igjen nå når tanta mi stod opp, så her blir det powernap!! ;)

Hei søøøta:) Så ikke mlda før nå;) Det er pappa som bruker det nr:D Hahahah, så han skjønte IKKE hvem som hadde sendt han den mlda:D LOL:) Jeg har hemmelig nr;):p Håper dere får en stille og rolig dag<3<3<3<3

God morgen :) jeg fikk sove til 8 idag! (Heldigvis, for jeg var en liten tur på pub'n med venninner igår :D) Elise har sover godt i natt, så de var oppe rett før seks. Idag skal barna til farmor mens jeg og sambo skal prøve å starte på oppussing. Ført og fremst må rommet tømmes, for det er blitt brukt til lager for alt mulig skrot! Sukk.

Lykke til med slankings, Marianne! Jeg har tro på deg :) skal begynne med litt strengere matskjema etter ferien vi og! Men har jo bare 1 uke ferie nå, så da skal jeg trøkke i meg :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi våknet nå. Kl er hslv syv. Wael kastet opp helt sykt igår kveld,så jeg grudde meg til natten. Men,han har sovet. Håper han er frisk nå. :) Mina var våken sikkert 6 ganger.. Så jeg er trøtt. Gruer meg til varmen idag...

♥♥♥♥

Ja, før var det Mathea som var en morgenfugl, men nå kan hu gjerne sove til hvertfall 7, men hu selveste Nelini von finis våkner TIDLIG;)

Halv 7 er jo ganske passe det:) Uff, er han dårlig? Stakkars, da:( Omgangsjuke? Håper han er bedre i formen idag:) Ojsann, da var hu mye våken i natt, varmt for henne? Ja, dere har det skikkelig varmt også, da:) Kan bli for varmt med den varmen dere har!:O God bedring til Wael:)<3

Auch, migrene er så pyton inni granskauen vondt:(
Er du helt fin igjen idag? Var han mye våken i natt? Godt med en rolig dag etter mye nattevåk og migreneanfall:):)

Jeg har nettopp fulgt storebror til toget. Han skal på en uke leirskole. Både mor og sønn var og er veldig spente - første gang jeg sender han på tur sånn, men forhåpentligvis får han det helt supert!

Brødrene på båten over til Oslo i dag tidlig
ImageUploadedByBV Forum1373877153.890307.jpg

God morgen!
Ha en fin dag alle!
Masse lykke til med endringene :)
Jeg har blitt sukkeravhengig i løpet av ferien, men ikke gått opp noe i vekt enda. Bare oppblåst og slafsete :-p

God bedring til Wael!!!

Vi er akkurat ferdige mes frokost og mannen reist inn til Tønsberg for å fikse noe med campingvogna!
T er i great humør i dag :-o savner hjemme tror jeg... Må finne på noe med guttene som er overkommelig når jeg er alene, eller alliere meg med svigermor! T vil fiske krabber, noe vi kan gjøre mens Lillebror sover i vogna!
Ellers ingen planer i dag :)

Hei og hopp, vi sitter i bilen på vei til vestlandet, vi har ikke kommet så veldig langt, kun passert oppdal. Lillemor ser på drømmehagen:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Uff! Migrene anfall er ikke noe godt! Bra du fikk sove lenge og er uthvilt i dag :)

Det er ikke godt nei :( Hadde bare 2-3 anfall fra jeg ble gravid til jeg sluttet å amme. Det var så utrolig deilig! Men tror nok alle babyhormonene har forlatt kroppen nå, for nå har jeg hatt 3 anfall på 2 uker :( *sukke*

Back
Topp