• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da var det mandag...

[Malin]

Forumet er livet
Hva gjør dere jenter idag da??[:D][:)]

Vi har hatt mannen/pappa hjemme i helga.. <3 Nå er han på vei nedover mot Kristiansand for å ta båten tilbake til Danmark igjen.. Koselig å ha han hjemme, selv om det ble et kort besøk..

Lørdagskvelden fikk William feber, men var feberfri neste morgen.. Rart det der.. Patrick fikk feber i går kveld og har feber enda.. Så idag er vi inne og koser oss.. Tror vi kjører en tur til mamma senere for å bytte stue littegrann [:)]

I dag har jeg fått morsdagsgave!!! (siden ikke mannen er hjemme neste helg), og det var en Dolce Gusto Melody kaffemaskin.. mmm[:D]

I dag våknet jeg med bursdags frokost på sengen, levende lys å greier [:)]
Så har jeg ryddet litt, letet etter leilighet å har en med tre soverom på handen nå[:D]
Nå venter jeg på at eldste datteren skal komme hjem fra barnehagen sammen med min kjære å hans eldste datter[:)]
Så får jeg hive meg rundt å lage middag, blir fiskepinner i dag tror jeg.

jeg har trent, rydda til vi får besøk av min bror, hans kone og deres nydelige sønn på 2 år, så har jeg vært på butikken (kom akkurat inn døra), nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal bake kaker altså =) før jeg må lage middag om en times tid.

blir helt frisk står på planen i dag [8D] Så strikker jeg på bukse til lillebille [:D]

Lillebille har også nesten feber, bare 37,4 da... men liker ikke at hun ikke blir helt frisk, hun fikk jo ikke noe hos legen hun - hadde fin crp... Men nå har vi hangla sånn bare litt fra og til i 2 uker.. Jaja, sånn er det - tenker det er emma som drar med all dritt, men er blitt imun selv og bare gir det videre [>:][8D]

Ja det sier jeg dere bare jenter, sånn btw, gru dere til det første året i barnehagen - SYKDOM SYKDOM SYKDOM *skremme skremme skremm moohhaaaahhhhaaa* [8D] Det første året emma var i barnehagen litt i england - fyttkatta [:'(] Heldigvis har hun ikke vært syk her hjemme[:-] *Bankers så hardt i bordet at cola´n rister*

Back
Topp