Da var det lørdag, igjen..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Hvor er uken blitt av? Syns den har gått så utrolig fort, har ikke fådt med meg uken i det hele tatt..

Vi dro på hytta på torsdag, og det har vært godt, kjenner at kroppen trengte og slappe av.
Idag skal vi grille, å gleder meg så utrolig mye til og spise, blir sulten bare av tanken! :p
I morgen er helgen over allerede og vi må pakke for og starte til tromsø tidlig på mandags morgen.

Men, god helf da jenter, resten av helgen :)

Hvor er uken blitt av? Syns den har gått så utrolig fort, har ikke fådt med meg uken i det hele tatt..

Vi dro på hytta på torsdag, og det har vært godt, kjenner at kroppen trengte og slappe av.
Idag skal vi grille, å gleder meg så utrolig mye til og spise, blir sulten bare av tanken! :p
I morgen er helgen over allerede og vi må pakke for og starte til tromsø tidlig på mandags morgen.

Men, god helf da jenter, resten av helgen :)
Høres kjempe koselig ut:)

Så koslig med hyttetur og grillmat:) her har eg besøk av ei venninne i helga:) vi baker og koser oss:)

Koselig med hyttetur da:) jeg jobber nattvaktshelg, så jeg er rimelig sløv her jeg ligger inne mens sola steiker ute.. Jeje..

Kos deg med grillinga:)

Deilig med hyttetur da. :) her måker mannen snø, mens vi er inne og koser oss. Har vært ute med barna i to-tre timer tidligere idag da.. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Det hørtes veldig koselig ut. Vi skal mest sannsynlig på hyttetur neste uke,mandag til onsdag før raskehelga.
Gleder meg til det :)

Ja, det er koselig med hyttetur :) får liksom slappet av på en helt annen måte :) å det er godt :)

Back
Topp