Da var det lørdag igjen

*miffe

Forelsket i forumet
...og jeg sitter og forbereder en stor presentasjon til onsdag. Så å si alle kvelder de siste par månedene har gått med til studier, men nå er jeg ferdig utdannet 25 mai, så da tåler jeg noen kjipe helger til[:D]

Hva gjør dere i kveld da damer? Har dere spist noe godt? her ble det thai, med noen venner på besøk[:)]

jaaa lørdag:)
Liker lørdagene veldig godt ja:)
i kveld skal vi se farmen og spise lasagne med salat og hvitløksbagetter:)
nam gleder meg.
snuppa er i seng, så når vi har spist skal jeg scrappe. har noen konfirmasjon- dåp- og fødsels kort og få ferdig.

skal bare kose meg i kveld. regner med gubben ser på film i kveld mens jeg sitter på kjøkkenet og koser meg.
chips og brus til meg ja:)

He he...dette har væt litt av en helg kommer egen tråd på det, alt som kan gå feil gikk feil...og litt av noen gutter jeg har både liten og stor....jeg greide ikke å la vær.....

Herlig med helg =) Har vært på jobb idag og da æ kom hjem møtte æ en meeeget kosesyk gutt som bare aldri fikk nok kos og suss, men plutselig sovna han på fanget mitt etter å allerede ha sovet 4 tima idag.. sov da i en time før æ bestemte mæ for å vekke han... Han ble plutselig kjempevarm og masse blemme dukka opp på hendene hannes..

Ringte legevakta.. ble målt høy cpr så han har et virus som plage han.. Det va ikke vannblemmer, men legen kunne ikke si ka anna det kunne være.

Etter masse kos har æ lagt han.. no sover han foreløbig godt etter å ha inntatt ernæringsdrikke..

Æ sitt å kose mæ med dipp og gulrot, cola og farmen :)
Trur det her blir en meeeget koselig helg!!

høres ut som dere koser dere masse![:D] gleder meg sånn til jeg bare kan ta helg uten å ha så mye hengende over meg.

Stakkars sverregutten da, det høres ut som noe barnet til venninna mi fikk for et par uker siden. De var og på legevakten, fikk beskjed om at det var elveblest utløst av virus. Håper han får ei god natts søvn og er bra igjen i morgen[:D]

Er ikke elveblest.. blemmene er hvite inni de som har fyll.. de andre er bare røde og irriterte..

Nå våknet han forresten, så nå sitter han å koser på fanget mitt.. Vet det er teit å si det, men ah.. han er en usedvanlig herlig gutt idag [:)]

Hørtes ut som en flott lørdag for alle ja, selv med litt uhell (twinanne;)

jeg sitter hjemme alene, med et lite glass rødvin. har vært på jobb idag, mannen gikk ut med en kompis. lillemor har både hatt diare og kasta opp inatt, så jeg ser for meg en litt lang natt.....håper bare det blir sol imorra [:)]

ORIGINAL: Lillegumman

jeg sitter hjemme alene, med et lite glass rødvin. har vært på jobb idag, mannen gikk ut med en kompis. lillemor har både hatt diare og kasta opp inatt, så jeg ser for meg en litt lang natt.....håper bare det blir sol imorra [:)]

hoff så ekkelt.. hvordan har natta gått da?

ORIGINAL: *miffe

ORIGINAL: Lillegumman

hoff så ekkelt.. hvordan har natta gått da?

natta hat vært sånn passe, jeg har sovet inne hos henne, har vel vært oppe med henne 4 ganger, fått i henne drikke. hun hadde 38,6 til morgenen, fått Paracet og nå er hun igang her, litt sutrete, men har spist en skive....så får vi se

Back
Topp