Da var det ikke mer jobb for min del før etter permisjon

Englevakt

Ønske om en til
Mailykke <3
Var hos legen i dag. Ble sykemeldt den siste halvannen uken før permisjon start. Kjenner på at det skal bli godt å slippe å jobbe mer nå. Er sliten og trenger den lille energien jeg har igjen til å fikse huset til lillemor kommer.

Forhåpentligvis kommer klærne jeg skal få hos tanteungen min i morgen. Og da mangler vi bare nytt kjøkken. Jada, vi pusser opp rett før babyen kommer :cool:

Vogga og vogna er klar. Men finner ikke isofix basen til bilstolen. Må få ut fingeren og lete litt mer.

Det blir godt for deg kan jeg tenke meg:)
Du skal være skikkelig stolt av deg selv som har holdt på så lenge som du har gjort:gen014

Nyt den siste tiden før fødsel:love7

All ære til deg som har holdt ut så lenge! Jeg kasta inn håndklærne i januar... Tenker det blir godt for deg å få ordnet siste rest og ikke minst slappet av :)

Så deilig, slapp av og nyt dagene :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flink du er! Nyt siste innspurt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slapp av og nyt tiden nå!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Slapp av og nyt og send noen gode tanker hitover hvor jeg har årets travleste uke denne uka. Kjenner jeg kunne godt tenkt meg en slik beskjed selv, selv om mine kolleger da får en smule problemer er jeg redd...

Godt jobba! Nå får du nyte den siste tida på en helt annen måte :)

Bare neste uke igjen til meg nå så er jeg ferdig!!

Gleder meg masse til bare å slappe av og gjøre det jeg vil. Fått masse klær i hus i dag. To fulle maskiner satt på og det henger rosa klær over alt her nå.

Idag var min siste jobbdag også. :) Nå kan vi slappe av og kose oss og telle ned dagene før lille babyene kommer. :love7

Back
Topp