• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da var det i gang...

regnbuens farger

Forumet er livet
...med halsbrann!

Uff, det er så ubehagelig! Hadde litt rundt nyttår, men så hadde jeg det plutselig ikke mer, men nå er det kommet tilbake for fullt! Våkner flere ganger på natten av det og står opp for å drikke melk.

Flere som er plaget med halsbrann?

Jeg har vært plaget med halsbrann fra lenge før magen ble stor. Pass på melkeinntaket, for melk kan gi treg mage. Vil anbefale flytende Gaviscon. Utrolig effektivt.

Surrehøna skrev:
Jeg har vært plaget med halsbrann fra lenge før magen ble stor. Pass på melkeinntaket, for melk kan gi treg mage. Vil anbefale flytende Gaviscon. Utrolig effektivt.

Tusen takk for tipset! Det skal jeg prøve! :)

jeg er utrolig plaget, kjenner det hver dag. Jeg bruker link+gaviscon, syns link fungerer best for meg :)

Ja har hatt det lenge, noen dager er verre enn andre. Bruker flytende gaviscon, det er det eneste som hjelper for meg. Ta litt rett etter mat, da går det som regel bra. I tillegg tar jeg litt rett før jeg legger meg om kvelden.

Føler med deg. Ikke like plaget som sist gang, men det er til tider ille nå også.. Link er min beste venn! Ellers er det jo masse mat og drikke man skal passe seg for, som du kanskje vet?

Jeg har ekstremt med halsbrann på natten , men for meg funker det ganske bra med mandler :-)

Lovehearts funker veldig bra for meg. Det er helt nødvendig hvis jeg spiser sjokolade. :-)

For meg hjelper det å spise agurk faktisk..Prøv det, men ta av skallet...

Back
Topp