Da var det helt offisielt!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
I helgen fikk de siste i familien vite om familieforøkelsen, og i dag ble det lagt ut på facebook. Derfor kan jeg like godt gi meg til kjenne her også. Mitt vanlige nick her er Kittekat, og jeg var forrige gang på "september 2008". Så, hei på dere. :) (Jøss, dette var litt snålt å skrive.. kommet så langt allerede, liksom... )

Åå eg og vil si t alle at eg ekje bare tjukk eg e gravid! Reise t Italia på mandag, når eg komme heim skal "alle"ffå vite d :-) har ein gutt født i 05 og ei jente i juni 08 :-)

Hadde egentlig tenkt å vente enda litt til, meeen.. Utålmodigheten slo inn, så jeg er litt imponert over at jeg har holdt meg såpass lenge. :)
Men, det er egentlig ganske kjekt at folk vet det. Kjedelig hvis alle går rundt og tror at jeg bare har blitt skikkelig tjukk.. 

Så deilig! Grattis, grattis! Jeg var også i sep-08 forresten :)

Bortevekktiluketolv skrev:

Aha, så det er deg! Så morsomt, har lurt på hvilket nick som ble brukt her inne. 

nøttelitenItreet skrev:

Bortevekktiluketolv skrev:

Aha, så det er deg! Så morsomt, har lurt på hvilket nick som ble brukt her inne. 

Het noe annet da ja, bytter tilbake etter ferien som nå eeendelig er i gang :)

Jeg prøver å holde meg litt i nakkeskinnet enda.... men det er ikke lett. Skal prøve å holde meg til jeg har vært på de prøvene på sykehuset men vi for se. 
Men noen venninner og søstra mi veit om det nå.

Så kjekt da! :)
Her vet nesten alle det, hehe, jeg mangler kun å legge det ut på facebook :)

Back
Topp