Da var det helg igjen!

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har dere noen planer for helgen?
Ønsker dere alle en riktig god helg! :)
 
Ingen spesifikke planer, men skal til foreldrene mine - tipper det blir litt turgåing hvis været tillater det :)
 
Jeg har bursdag i morgen:D fyller 32, så skal ha både familiesamling og liten samling med jentene. Babyen min er 1 uke i dag, så det kommer til å gå rolig for seg, Men herlig å samle venner [emoji173]
 
Ellers forsiktige trilleturer
 
Gleder meg til frokost med gjengen :) og søndagsmiddag hos svigers.
God helg alle.
 
Bake litt. Kanskje en tur på kino/ut å spise og nyte tiden med samboer.
 
Jeg har bursdag i morgen:D fyller 32, så skal ha både familiesamling og liten samling med jentene. Babyen min er 1 uke i dag, så det kommer til å gå rolig for seg, Men herlig å samle venner [emoji173]

Da må du ha en strålende dag! :) Og gratulerer på forskudd :)
 
Jeg har bursdag i morgen:D fyller 32, så skal ha både familiesamling og liten samling med jentene. Babyen min er 1 uke i dag, så det kommer til å gå rolig for seg, Men herlig å samle venner [emoji173]
Hipp hipp :)
 
Baker rundstykker nå, håper det ikke blir (så mange) rier før de er ferdige. Men så kan de gjerne komme på ordentlig! Termin i morga og "hjemme alene" med søsken som bor i byen borte i helga, så da får vi tid for oss selv på føden [emoji4] Kan selvfølgelig si at de må vente med besøk til vi er kommet hjem uansett, men hadde ikke trodd eg skulle ha behov for det, godt med litt rom for å kjenne på det [emoji4]
 
Kanskje til Tromsø i morgen. Mannen har kamp der :) uansett bare kose oss på kvelden, bare jeg og han. Kan bli lenge til neste gang :p
 
Endelig ble det permisjon her også, selv om det ble en dag på overtid (rakk ikke bli ferdig på jobb i går [emoji85]). Så nå skal det bare nytes. I helgen blir det vel litt vasking av bil, vasking av babydyne hos svigerfar som har tørketrommel, turer med hunden, dulle litt på barnerommet og ellers bare kose oss [emoji1] God helg alle sammen! [emoji1]
 
I dag var vi og spiste på kinarestaurant for å gjøre noe kjekt i lag som familie. For blir nok en stund til det blir sånne familieturer igjen. Men nå er planen å forskanse meg inne hjemme, til jeg har noen god grunn til å dra av gårde. Kanskje vi kan kose oss litt med brettspill, og muligens bake ei eplekake, for det bugner over av epler på treet i hagen. Trivest best i eget selskap for tida så vil helst ikke så mye ut og treffe på folk :cool:
 
Ja det var det gitt, deilig. God helg :
Lite planer her
 
Her har vi svigermor på besøk :) Så i dag har vi vært på en liten shopping tur. I morgen er planen å bare ta det rolig her hjemme :)
 
Jeg har bursdag i morgen:D fyller 32, så skal ha både familiesamling og liten samling med jentene. Babyen min er 1 uke i dag, så det kommer til å gå rolig for seg, Men herlig å samle venner [emoji173]
Gratulerer med gårsdagen :D
 
Back
Topp