Da var det gjort!

Actrine

Forumet er livet
Aslak var flink og våknet på rette tidspunkt i natt slik at han fikk siste mm måltid 4 timer før narkosen. Fastingen har gått over ALL forventning! Litt småsur var han på sykehuset men det var masse som distraherte han! Vi var en gjeng foreldre som hadde med våre små for å legge dren!

Så kom vi til veneflonen. Vi hadde smurt på emlakrem tidligere og vert smarte å tatt på vanter slik at han ikke skulle plukke det av! Anestesilegen fant en god åre på venstre hånd... som sprakk da hun prøvde. Så ble det til at de tenkte på høyre hånd... den sprakk også!!! Joda gutten har nok arvet moren sine lite samarbeidsvillige årer!!! Foten ble testet og de bestemte seg for å ta den da han sov! Så ble vi vist inn til operasjonssalen! Der hadde de tekniske problemer og måtte restarte maskinen. Så jeg spurte om det var nødvendig at han sov når de satte veneflonen. Anestesilegen ville helst sette den så tidlig som mulig og var mer enn gjerne med på å prøve når han var våken! Som sagt ble gjort og årene var i godlunne da!

Han fikk maske med innsoving over munnen og noe hvitt i veneflonen. Så plutselig tok de han og sa jeg kunne vente utenfor!! Merket overhode ikke noe til at han "forsvant" eller noe.. hmm [8D] Legen som opererte kunne fortelle at inngrepet hadde gått kjempefint! De hadde fjernet "mye væske" og han har omtrent ikke hatt noen hørsel. Kun hørt ca 20-30 desibel (eller hvordan vi skriver det). Jeg fikk komme inn på oppvåkning, mens mannen satt på gangen. Aslak så ikke ut til at han ville våkne med det første. Ikke rart siden det var sovetiden hans! Gutten ved siden av våknet "for tidlig" og rev ut veneflonen.. sølte blod. Han hadde tydelig vondt og fikk paracet. Etter dette, DA ville Aslak våkne! Han hadde blødd litt fra øret. Han drakk mm med en gang og var i kjempehumør! snakket med en gang, men bare i andre toneleier enn før![8D] Har fått utvidet registeret litt nå ja hihi

Han fikk mer mm på gangen, og hjemme før han sovnet og sov i 2.5 timer! Herlig.. for jeg sov minst like lenge![:D]

Nå er han på travelt her og har mye å gjøre! Smiler og er kjempefornøyd! Faktisk mer nå enn før. Han ler mer og det er tydelig at han hører mer! [:D] Er så glad for at han fikk dren nå og ikke etter år med kronisk ørebetendelse som flere av de andre barna!

Så deilig å ha det overstått, gjett om det blir en ny verden for han fremover[:D]

KJedelig å måtte bli stukket flere ganger, stakar - de hendene er jo ikke så store...
Håper han slipper mer øre-tull fremover[:D]

Så godt å høre at alt gikk fint. Dren er helt genialt. Jeg sluttet helt med ørebetennelser etter at jeg fikk det, og hørteogså mye bedre. Så krysser fingrene for samme resultat hos dere!

Å, så godt å lese Actrine. Nå ble jeg kjempeglad på Aslak sine vegne.

Jeg blir rørt til tårer jeg altså - tenk at det skal så "lite" til for at der skal få et bedre liv! Håper dere får en god kveld og natt nå, og mange netter fremover!!

Vi er ganske rørt selv her! Nå sover han i egen seng for første gang i dette året! Han har ikke sovet der fra før jul fordi han har våknet hver gang vi har løftet han opp! Blir spennende å se hvor lenge han sover nå!

Ååhh.. Så flott Actrine!! Jeg er så glad på deres vegne at jeg gråter!
Og ikke minst på Aslak sine vegne!!

Så søt du er Almyrida!!!![:D]

Så godt å høre at alt gikk bra Actrine og at Aslak merker forandring er helt fantastisk.

Så utrolig bra at det gikk så godt 
Skal bli spennende å høre åssen det har gått i natt [;)]

Så bra. Håper det fortsetter bra fremover!

Actrine liker dren! [:D] 

Back
Topp