Da var det gjort :)

Vær forberedt på at tilskuddet kan bli så lite at det nesten ikke utgjør noen forskjell.. sånn ble det i hvertfall i mitt tilfelle. Bare nok til å leie inn en vakt ekstra en sjelden gang..

Hos meg får de 600kr PR vakt jeg er på jobb sa sjefen så syns ikke det er så ille mtp at det er noe som er lovfestet som rettighet.

Har også fått tilrettelegging tilskudd, trur det var totalt på 21000 kr ca.. Trur nok ikke det dekker alt, da æ har jobba tilrettelagt i snart 1 måned, men det dekker ihvertfall en del :)

Blitt søkt om det her også, men vet ikke om det blir innvilga.

Jobber man "på topp" da, og noen går vakta di?

Jeg jobber noen vakter på topp og noen ute som normalt slik ting er nå. Hun tilrettelegger i hverdagene først og fremst i håp om at jeg greier å jobbe helg og kveld lengst mulig. Hva vi gjør når jeg ikke greier det lenger, aner jeg ikke

De har også søkt om det til meg. Men det dekker ikke nok til at de kan leie inn en ekstra person. Jeg jobber nå tilrettelagt som spl, jobber kun med administrative oppgaver og er tatt ut av pleien.
Det blir dessverre økt belastning på resten av pleierne på jobb i forhold til stell og pleie.
Jeg er nå 50% sm og jobber halve dager for å ha litt overskudd utenom jobb.

Back
Topp