Da var det gjordt....

Linka

Gift med forumet
På fredag kjøpte jeg blomster, satte turen mot skedsmo og klokka halv tre fant jeg graven til Terje.

Da jeg ikke visste helt hvor han lå gikk jeg langs de nye gravene for å lete. Plutselig var den der. Og idet jeg leste navnet begynte tårene å renne.Jeg sank ned på jorden og holdt en hånd oppå graven hans. Det eneste jeg fikk frem var hvorfor.....
Etter en stund satte jeg buketten med gule roser i vasen og hentet vann til de. Jeg satte lenge ved siden av graven å pratet med han. Fortalte han om hva vi gjorde og om gutta våre. (jeg og sambo kjente han, men sambo var hjemme da jeg skulle på reunion etterpå)
La med en lapp oppi blomstene og etter 20 min følte jeg at jeg var ferdig. At jeg hadde fått sagt mitt og at jeg på en måte hadde fått en avslutning. Skjønte det på en måte ikke før jeg så navnet hans. Da gikk det opp for meg at han var borte.

Men jeg vil alltid savne han. Og jeg vet vi treffes etterhvert. Bare ikke enda..... 

Takk for at dere leste dette...
Klemmer

Åååå....tårer i øynene jeg nå... [:(]
Så kjempetrist.... men så bra at du fikk tatt et lite "farvell" med han på
DIN måte, helt sikker på at han setter kjempestor pris på der han er nå!
Stå på Vennen... STOR KLEM!!

Så godt at du endelig har fått tatt farvel med han, det blir ofte litt lettere å leve med sorgen etterpå[8|]

KLEM

Kondolerer! Vet det er en stund siden det skjedde. Godt å høre at du har fått tatt farvel og at sorgen antakelig blir litt lettere å bære etterhvert.

Å for en fin måte å ta farvel på! Håper sorgen blir lettere å bære nå.

Takk alle sammen.
Håper selv at det blir bedre nå. Vil fremdeles legge blomster der hvert år.
Takk for støtte igjennom dette.
Klemmer

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Så godt at du endelig har fått tatt farvel med han, det blir ofte litt lettere å leve med sorgen etterpå[8|]

KLEM

Signerer

ORIGINAL: ~Fiorelina~

KLEM

Signerer

Så fint å ha det overstått...Er spesielt med en siste hilsen...
Han var nok en herlig gutt,siden han betyr så mye for deg![:)]

Back
Topp