da var det fredag 14.12

Beatrice

Elsker forumet
selv om det ikke er forskjell på dagene her lengre[&:]
tror jeg har sovet 4 timer i natt[8|]
gutten våknet 1730,og jeg prøvde å få han til å ta en liten dupp føre natta,men neeeiii,det var ikke snakk om.Etter mat og bad fikk jeg lagt han rundt 2030 engang,litt protest,men han sovna.
MEN han våkna igjen kl 2130,kl 2200 måtte jeg gi meg,ga han mat,også sovna han og jeg sovna.
Våkna når gubben la seg 2330,lå lenge føre jeg sovna,så var det opp igjen 0108,0340 og 0540!!Sto opp rett føre 07.Mellom matingene har jeg bare sovet litt[&:]han sover jo selvfølgelig nå da[:@]

skjønner ikke hva som skjer med gutten min?[:(]helt siden han ble født har han sovet så godt om natta,bare vært oppe en gang,og nå er det plutselig tre!!!Er det noe som plager han eller trenger han mere mat?Skjønner ingen ting jeg.Ikke tar han sutt heller[:(]di siste dagene har han hatt 9 måltider.
Helsestasjonen er stengt i dag,jeg må til den i byen,jeg må ha noen råd,jeg holder på å bli tussete[X(]

begynner å bli sliten ja[:(]beundrer enkelte her inne som har barn med mageknip!!

aaahhhhh

ha en fin dag jenter[:)]

jeg er heeeelt alene her[X(]

Jeg er her[:D][:D] Natten ja den har gått så som så, ho sov fra 2000 til kl 0200 men da skjønner dere da var det bra, så da lå vi å klaget en time før vi sovnet igjenn og klarte selvfølgelig å vekke storerbror[&o] Våknet på nytt kl 0500 ga mer mat og vi sto opp kl åtte. I dag skal vi til pysio. og ta slenger jeg ho på vekta er litt spent nå hihi. Etterpå skal vi en tur i byen med ei venninne. Ha en god dag og en flott førjulstid[:D][:D][:D][:D]

For en natt...tette melkeganger (igjen), så jeg måtte opp to ganger i natt for å håndmelke litt. I tillegg sov Leopold litt urolig (vondt i magen), så det ble en del smokk og "så-så-så..."...og som om ikke det var nok klarte mannen min å miste beltet sitt i gulvet da han stod opp, så både jeg og Leopold bråvåknet[8D] Da var klokken 6...

Så jeg er trøtt som en strømpe, men gleder meg til å besøke en venninne og gutten hennes på 7 måneder idag[:)] Det er dritkaldt ute, men heldigvis tok mannen min bussen på jobb så jeg kunne ta bilen (snille mannen[:)]).

Ikveld står Idol og taco på menyen, det blir stas[:D][:D]

Ha en fin dag allihopa!

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

ja sukk...er ikke så morro å være mamma for tiden....lillemann legger ikke på seg, på den siste uka har han gått ned[:(] og nå er han blitt forkjølet og full av slim + hoster, så vi skal til legen i dag[&:]
så venter på at HS skal ringe, så hun hadde ringt i går mens jeg hadde vært på kjøkkenet å laget middag, men seff så var d etter helsestasjonens åpningstider så jeg kom ikke gjennom på telefonen når jeg ringte tilbake!
Regner med ho kommer med "dommen" ang hva vi skal gjøre med matinntak og vekt til Tony...ser for meg at fra nå av er d kun mme som gjelder[:(]

Sara er heldigvis blitt seg selv den siste uka etter maaange uker som sutrete, slapp og med dårlig matlyst....er så godt å ha den hypre og glade go'jenta mi tilbake!![:)]

Foruten masse sykdom og annen møkk så skal vi reise til ungenes oldeforeldre i kveld...levere julegaver og kose oss der i helgen..mamma, lillesøss og stefaren min kommer også, så vi blir hele gjengen samlet[:D]
tror jeg plasserer Sara på rommet til mamma og de, så jeg kan soooooove i morgen og på søndag[;)]

*kan alle sammen krysse fingrene for at julekortbildene er klare i dag, og at Tony ikke er veldig syk + at vi finner en løsning på vekta til T*

krysser det som krysses kan[:)]

vi skal på treff idag!
sitter og spiser frokost, og så skal vi dra!

gleder meg!! [:)]

i dag frister ingen ting...trøtt sm en strømpe jeg...til kvelden skal gubben få lov å gi han nan!!kanskje det blir en bedre natt?

snuppa sovna vell 21.30 igår å sov t 6 imårrest!
så fikk ho mat å sov vidre t 09.15[:D] la ho ut runt 11, så våkna
ho klokka 12 å fikk mat. ho e enda våken da, så no ska ho legges
ut! e en del vind ute, så d e ikkje så varnt i lufta. like greit d,
førr at ho blir så klam! å da sover ho ikkje nokka sæli..

ellers snudde ho sæ bevist fra rygg t mage idag! åsså tippa ho over
på rygg igjen [:D] så bynne ho å få tann nede, så her e d mye som skjer!

tvillingan har bursdag idag så dem har fådd pakke os mæ[:)]
hele 3 år blir dem! å så stor dem e blidd! strekt sæ har dem å[:)]

Back
Topp