T tøttanr3 Betatt av forumet 9 Jun 2006 #1 endelig en uke etter termin den 06 06 06 kom martin til verden.så det er såååå deiligt å bli ferdig... så nå skal eg bare kooooose meg.... LYKKE TIL TIL ALLE DERE ANDRE....
endelig en uke etter termin den 06 06 06 kom martin til verden.så det er såååå deiligt å bli ferdig... så nå skal eg bare kooooose meg.... LYKKE TIL TIL ALLE DERE ANDRE....
gira Forumet er livet 9 Jun 2006 #2 Gratulerer så masse med lillegullet ditt......... Synes det var en tøff fødselsdato
Mrs b Forumet er livet VIP 9 Jun 2006 #3 hadde du termin 06.06.06 elle rkom han den datoen?[:D] uansett så forstod jeg det slik at gutten var kommet,gratulerer så mye.høres veeeeldig deilig å blir ferdig ja.[:D]
hadde du termin 06.06.06 elle rkom han den datoen?[:D] uansett så forstod jeg det slik at gutten var kommet,gratulerer så mye.høres veeeeldig deilig å blir ferdig ja.[:D]
Sommerbaby:-) Forelsket i forumet 9 Jun 2006 #5 ORIGINAL: Laila76 [:D]Gratulerer med lille Martin[:D] signerer[:D][:D][:D]
T tøttanr3 Betatt av forumet 9 Jun 2006 #7 han kom 06 06 06,hadde termin 30 mai...så en liten uke på overtid var det....
K@trine Gift med forumet 9 Jun 2006 #11 ORIGINAL: Lisbeth83 Signerer!![:)] legger deg til lista under "født i juni" forumet jeg!!