Da var det endelig min tur! :-)

Hestejenta

Forumet er livet
I natt kom han endelig etter en kort og svært intens fødsel, har aldri hatt så vonde rier nonsinne! Trodde seriøst ikke jeg skulle klare meg gjennom de, men det gikk og gutten kom ut kl 02:46, jeg synes han er bitteliten, men han er faktisk ganske stor! :-) 4410 g, 55 cm lang og 38 cm rundt hodet! Jeg får fortelle mer siden, takk for heiing, det trengte jeg virkelig i natt! :-)

Gratulerer så mye! Godt at ventetida endelig er over for deg også, og at alt gikk bra! :)

Endelig ble det din tur også:-) Gratulerer så masse med den lille:-)

Endelig og gratulerer!!!

GRATULERER SÅ MYE emoticon

endelig ble det din tur!! kose deg masse med den store lille prinsen din 

Ååååh, gratulerer såååå mye! Endelig kom han :D

Gratulerer så utrolig mye:)endelig var ventetiden over:)kan tenke meg at storesøster og storebror er stolte!kos dere masse!

gratulerer så mye:)

Tusen hjertelig takk alle sammen,  jeg kom hjem i dag, sover dårlig i sykehussenger, spesiellt med bekkenløsning. ;-)
Lille prins har hatt enorm matlyst og spist i nesten hele natt føles det som, såre brystvorter er jo uungåelig, men nå er det masse melk (looks like Pamela Anderson) så da håper jeg han slipper å ta så hardt i framover.
Så langt er storesøsknene veldig positivt innstilt og nyskjerrige på det nye familiemedlemmet, dog litt slitne da det har vært lange dager i barnehagen for de i det siste.

Tusen hjertelig takk alle sammen,  jeg kom hjem i dag, sover dårlig i sykehussenger, spesiellt med bekkenløsning. ;-)
Lille prins har hatt enorm matlyst og spist i nesten hele natt føles det som, såre brystvorter er jo uungåelig, men nå er det masse melk (looks like Pamela Anderson) så da håper jeg han slipper å ta så hardt i framover.
Så langt er storesøsknene veldig positivt innstilt og nyskjerrige på det nye familiemedlemmet, dog litt slitne da det har vært lange dager i barnehagen for de i det siste.

så kjekt å komme seg hjem :) 

kose deg masse med babyen din og storesøskene 

Gratulerer så mye med prinsen som omsider bestemte seg for å komme ut i verden :)

Back
Topp