Da var det dessverre gått galt..

FruHenriksen

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Vår 3 senabort, første tvilling kom 18+5 og andre kom 19+2. Det er bare helt ufattelig urettferdig og trist. Alt og mer til ble prøvd denne gangen for at det skulle gå bra, men endte dessverre i enda en senabort for oss :crybaby2:crybaby2

Tusen takk for mange gode råd og tips her inne på termin gruppa :Heartred takk for meg!
 
Huff så ufattelig trist ❤️ Tårene renner for dere.

Husk at du kan kontakte LUB(landsforeningen for uventet barne død).
Og inne på forumet her er det gruppe for oss som har mistet etter uke 12, og et skjult forum. Håper virkelig at dere har støtte rundt dere, og at du får snakket masse om det❤️ Kondolerer så utrolig mye❤️
 
Vår 3 senabort, første tvilling kom 18+5 og andre kom 19+2. Det er bare helt ufattelig urettferdig og trist. Alt og mer til ble prøvd denne gangen for at det skulle gå bra, men endte dessverre i enda en senabort for oss :crybaby2:crybaby2

Tusen takk for mange gode råd og tips her inne på termin gruppa :Heartred takk for meg!

Å nei, så vondt :'( Uff, utrolig lei meg får at dere må oppleve det og igjen. Sender masse gode klemmer og tanker. Ufattelig urettferdig. Håper dere får deres etterlengtede babyer snart <3
Ta vare på hverandre <3 Masse lykke til videre i livet. Er så lei meg..
 
Så ufattelig urettferdig livet er av og til.. Dette fortjener ingen... Blir så utrolig lei meg på deres vegne :sad010 Ta godt vare på hverandre gjennom denne sorgen ❤️ Kondolerer så masse. Sender dere mange tanker og klemmer ❤️ Håper dere får babyen deres snart ❤️
 
Kondolerer så mye. Ta vare på hverandre i sorgen ❤️
 
Det var leit å høre, kondolerer :Heartred
 
:sad010:Heartred Utrolig trist! Kondolerer og lykke til videre! Ta vare på hverandre i den tunge tiden :Heartred
 
Dette var kjempe trist og lese <3 Masse gode klemmer til dere selv om ord ikke hjelper så mye på akkurat nå <3
 
Sniker. Føler SÅ med deg :Heartred vi mistet jenta vår 21+3 nå i august. Kondolerer så masse! Ta godt vare på hverandre :Heartred LUB sin sorggruppe er veldig viktig for meg!
 
Så utrulig trist å lese :sorry: Kondolerer så mye! Ta godt vare på hverandre i sorgen ❤️❤️
 
Nei, så ufattelig trist å lese. Ord blir fattige i en slik situasjon. Sender deg mange varme tanker i sorgen, håper du har godt med støtte rundt deg. :Heartred
 
Vår 3 senabort, første tvilling kom 18+5 og andre kom 19+2. Det er bare helt ufattelig urettferdig og trist. Alt og mer til ble prøvd denne gangen for at det skulle gå bra, men endte dessverre i enda en senabort for oss :crybaby2:crybaby2

Tusen takk for mange gode råd og tips her inne på termin gruppa :Heartred takk for meg!
Uff, det skal jo ikke være mulig. ❤️❤️❤️
 
Så fryktelig trist å lese ♥️
Stor klem sendes♥️
 
Back
Topp