da var det brytt ut skikkelig ørebetennelse... *lang*

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
.. holder på å si omsider... for vesla mi har vært småsyk lenge, for så å bli litt bedre, og så bli syk igjen... og nå har det slått ut skikkelig i ørene hennes, så endelig får hun medisiner... helt forferdelige dager har det vært..hun har hatt 39-39,9 i feber helt siden torsdag, og paraceten har ikke fått ned feberen... har bare gjort henne litt bedre til lags i noen timer, men jeg er ikke langt unna å si at hun ikke hadde effekt av smertestillende..... vi var på legesenteret hos en vikarlege fredag, tok crp som var 33... men ørene var "bare" rosa, så han ville ikke gi henne noe... så har hun bare blitt dårligere og dårligere..i dag har hun nesten bare drukket vann og mme, og så har hun fått sånne skjelvinger...akkurat som om hun er iskald, bare at hun koker...
så det var godt å treffe på den flinke fastlegen vår på legevakta, som kjenner til øretrøbbelet hennes...i tillegg hadde hun nå crp på 143, så tydelig at noe var galt... [:)]

jeg har hatt litt dårlig samvittighet i dag, fordi jeg var ute i går... jeg har ikke vært skikkelig på fylla siden før graviditeten, så var veldig rart.. men godt å vite at barna var i trygge hender hos pappaen, så jeg tok den helt ut, slo ut håret og danset og hadde det egentlig bare helt supert! [:)] men føler meg litt teit siden jeg synes ingenting om å ha det gøy mens barna er syke...men samtidig var hun jo i trygge, gode hender hos pappaen da...
så fikk jeg sove til halv elleve i dag og, så er meget fornøyd med mannens innsats! [:D]

Huff, så trist med syk snuppe, men godt de endelig finner ut hva det og kan gi medisiner [:D] 

Syns ikke du skal ha dårlig samvitighet for at du var ute. Du hadde helt sikkert godt av det og pappa'n og mini har godt av litt "alenetid" [:D]

ORIGINAL: ASG

Huff, så trist med syk snuppe, men godt de endelig finner ut hva det og kan gi medisiner [:D] 

Syns ikke du skal ha dårlig samvitighet for at du var ute. Du hadde helt sikkert godt av det og pappa'n og mini har godt av litt "alenetid" [:D]

gjett om... jeg tror nok at det var på tide, for å si det slik.. er første natt han har tatt etter fødselen... [;)]
og jeg har det veldig godt i dag!

Huff, stakkars lillegull! Men godt hun får medisiner, krysser fingrene for at hun blir fort frisk igjen! [:)]
Og høres ut som du hadde godt av en fest, syns ikke du skal ha dårlig samvittighet når du hadde en så gøy kveld! [:D]

uff... stakars lita..
får håpe hun endelig blir superfort frisk nå med medisiner!!!! heldigvis pleier det å virke ganske fort.

men så morro at du koste deg ute på byen da!!!! man trenger det litt innimellom, selv om det passa dårlig nå med sykdom..
men høres jo ut som pappan hadde kontroll!!! det er deilig å vite!!!

Stakkars!! Heldigvis virke medisinene veldig fort på øyrebetennelse!
Så bra du koste deg masse, d fortjente du:)

ORIGINAL: 3barnsmor*30

uff... stakars lita..
får håpe hun endelig blir superfort frisk nå med medisiner!!!! heldigvis pleier det å virke ganske fort.

men så morro at du koste deg ute på byen da!!!! man trenger det litt innimellom, selv om det passa dårlig nå med sykdom..
men høres jo ut som pappan hadde kontroll!!! det er deilig å vite!!!

det var veldig godt. og i dagene etterpå har han og vært mye mer opptatt av henne enn "normalt" så jeg håper dette betyr at han har kommet litt ut av "fasen" jeg har nevnt tidligere...

Back
Topp