PetuniaPickleBottom
Forelsket i forumet
Merket i natt hun var litt varm, og tok tempen som viste 38,8... Puttet henne inn i sengen min for det er veldig varmt inne på barnerommet for tiden, og følte ikke for å ha en febersyk unge der inne da. Så hun styra og rota rundt i sengen min til nærmere 4 før hun og jeg sovnet! [:'(] OG gjett hvem som kom deisende opp i senga mi 6:30 i dag morges?? [8D] Så jadda, litt over 2 timer søvn i natt! hehe
Ringte x-en og fikk ham til å hente guttungen og levere han i bhg. Ga Aurora mat og la henne til i vogna inne på rommet mitt. Der sov hun fra 8-12 og a mor knalla på sofaen! [:D]
Nå ligger hun på vippepunktet mellom 27,9 og 38,1, så det blir nok hjemme fra bhg i morgen også, ja! Flere syke barnehagebarn her?
Ringte x-en og fikk ham til å hente guttungen og levere han i bhg. Ga Aurora mat og la henne til i vogna inne på rommet mitt. Der sov hun fra 8-12 og a mor knalla på sofaen! [:D]
Nå ligger hun på vippepunktet mellom 27,9 og 38,1, så det blir nok hjemme fra bhg i morgen også, ja! Flere syke barnehagebarn her?