Da var det Aurora sin tur til å bli syk, stakkars...

PetuniaPickleBottom

Forelsket i forumet
Merket i natt hun var litt varm, og tok tempen som viste 38,8... Puttet henne inn i sengen min for det er veldig varmt inne på barnerommet for tiden, og følte ikke for å ha en febersyk unge der inne da. Så hun styra og rota rundt i sengen min til nærmere 4 før hun og jeg sovnet! [:'(] OG gjett hvem som kom deisende opp i senga mi 6:30 i dag morges?? [8D] Så jadda, litt over 2 timer søvn i natt! hehe

Ringte x-en og fikk ham til å hente guttungen og levere han i bhg. Ga Aurora mat og la henne til i vogna inne på rommet mitt. Der sov hun fra 8-12 og a mor knalla på sofaen! [:D]

Nå ligger hun på vippepunktet mellom 27,9 og 38,1, så det blir nok hjemme fra bhg i morgen også, ja! Flere syke barnehagebarn her?

huffad[&o]'

Enya er forkjøla hun, hosta så fælt at hu spydde slim i dag tilig, så jeg tok ho med på skolen..
hadde bare 36.4 i kropsTemp...
vet ikke om jeg kan sende hu i bhg jeg[&:] eller om jeg må være hjemme,hu har jo gulgrønn snørr og slimhoste[:(]får vondt i mammahjertet mitt jeg,,

Jepp Frida er fortsatt syk. Var visst ikke jekselen allikevel, men en virusinfeksjon i munnen.
Herpes spurte jeg da (mannen som var hos legen), men han trodde ikke det. Ser ikke ut som det heller. Var visst vanlig å få, men har aldri hørt om noen virusinfeksjon i munnen som er vanlig å få som ikke er herpes.

Huffda! God bedring til snuppa di[:)]

jepp her og..vi skulle på første dag idag.[:(]

hu har styra hele natta.og vokna med feber imorrest..jeg tror det er tenner i annmars for hun sikler mye og leter med tunga i underkjeftn...

så idag har vi bare holdt sofaen og slappa av..håper hun er bedre imorgen..krysser fingre[:)]

OPPDATERT

målte feber i sta, 38.1,,, og hu er KJEMPE surklette...
mamman til en kompiss jeg var innlakt med hørte på ryggen hennes,å sa vi burde ta en tur til legen og få han til å lytte...

dakar jenta mi[:(] hostesaft hjelper ikke engang[:(]

Stakkars lille Aurora:( Håper hun kommer seg snart!
Vi overnattet på St.Olav fra lørdag til søndag da Markus hadde 40,5 i temp som vi ikke fikk ned med Paracet! Han begynte også etterhvert å puste ganske dårlig... Det var lungebetennelse så vi er også hjemme denne uka...... Må vel regne med litt sykdom ved barnehagestart, men lungebetennelse hadde jeg ikke sett for meg!

God bedring til Aurora så håper vi det bare er en liten forkjølelse på henne!!!!

HAdde temp på 38,7 da jeg la henne nå... Hun er skikkelig dårlig i magen også og veldig lite matlyst, men aktivitetsnivået hennes ligner ikke grisen! hehe Oppog ned opp og ned opp og ned av sofaen og herje og styre, men plutselig skrur bryteren seg om og hun blir skikkelig pjusk og stakkarslig! Hun sliter litt med tennene også... Nå er tann 5 (hihi) nettop brutt gjennom og tann 6 bryter hvert øyeblikk... Får håpe hun sover litt bedre i natt...

Michelle er helt lik Aurora om dagen målte 38,8 da jeg la henne, nå er hun våken¨og gråter igjen....

God bedring til alle de syke junibarna

Back
Topp