Da var det 1.Oktober og vår mnd er her♡

En tråd i 'Oktober 2021' startet av mammatil2prinsesser&2prinser, 1 Okt 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Da er det jaggu meg blitt Oktober, jenter:joyful: Måneden vi har venta så spent, og ikke minst lenge på:happy119

Gratulerer til alle de som har fått sin lille bebis:dummy::dummy1::wav:love7:Heartblue:Heartpink Og masse lykke til, til de som venter spent på sin lille skatt skal komme til verden:blob9:Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 23
    • Enig Enig x 2
    • Vinner Vinner x 1
  2. Texmex Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Denne måneden kjentes veldig fjern ut når man stod positiv test i hånden i februar :hilarious:

• Enig Enig x 7
  3. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg er litt pessimistisk, og tenker litt at det ikke spiller noen rolle at vi er kommet inn i oktober, baby kommer aaaldri uansett. :rolleyes:

• Enig Enig x 2
    • Morsom Morsom x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  4. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Ja, og brått så var vi her:wideyed::woot::D:joyful::dummy::dummy1:

5. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Vel, denna mnd SKJER det, snupp- tro.det eller ei:smiley-bounce012:smiley-bounce016:cool05:gen014:dance008 Straaaaks i mål:happy119:love7:Heartpink

6. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg skulle ønske du kunne love meg helgen dog, ikke bare ila måneden :p
    Uff, nå er jeg altså sååå ferdig..

• Morsom Morsom x 1
  7. Snegla Blir kjent med forumet

Haha, jeg er så enig. Mandag passer meg yppelig å dra til sykehuset for å få guttungen ut :smiley-angelic001

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  8. Miss_k Andre møte med forumet

termin i dag, men denne ungen har ingne planer om å komme i dag.. kontroll i morgen, håper det skjer noe snart. orker ikke mer, det går nå på bekostning av fysisk og mental helse.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Løvepote Flørter med forumet

Termin 6.oktober her, og håper hun kommer ila de nærmeste dagene. Bekkensmerter gjør at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ligge med en pute mellom beina, så håper det gir seg asap etter fødsel:love7

• Enig Enig x 1

Del denne siden