Da var det 1.Oktober og vår mnd er her♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da er det jaggu meg blitt Oktober, jenter:joyful: Måneden vi har venta så spent, og ikke minst lenge på:happy119

Gratulerer til alle de som har fått sin lille bebis:dummy::dummy1::wav:love7:Heartblue:Heartpink Og masse lykke til, til de som venter spent på sin lille skatt skal komme til verden:blob9:Heartbigred
 
Denne måneden kjentes veldig fjern ut når man stod positiv test i hånden i februar :hilarious:
 
Jeg er litt pessimistisk, og tenker litt at det ikke spiller noen rolle at vi er kommet inn i oktober, baby kommer aaaldri uansett. :rolleyes:
 
Jeg er litt pessimistisk, og tenker litt at det ikke spiller noen rolle at vi er kommet inn i oktober, baby kommer aaaldri uansett. :rolleyes:

Vel, denna mnd SKJER det, snupp- tro.det eller ei:smiley-bounce012:smiley-bounce016:cool05:gen014:dance008 Straaaaks i mål:happy119:love7:Heartpink
 
Haha, jeg er så enig. Mandag passer meg yppelig å dra til sykehuset for å få guttungen ut :smiley-angelic001
 
termin i dag, men denne ungen har ingne planer om å komme i dag.. kontroll i morgen, håper det skjer noe snart. orker ikke mer, det går nå på bekostning av fysisk og mental helse.
 
Termin 6.oktober her, og håper hun kommer ila de nærmeste dagene. Bekkensmerter gjør at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ligge med en pute mellom beina, så håper det gir seg asap etter fødsel:love7
 
Back
Topp