Da var det å vente på fryseforsøk igjen...

Delira

Forelsket i forumet
Spiren ville ikke sitte denne gangen heller..
Såe.. Det blir en annerledes jul enn vi håpet og ønsket så inderlig sterkt..
Får håpe TR kommer snart, så vi ihvertfall kan regne ut ca når det blir innsett.. Skulle så inderlig ønske en slapp å hoppe over en syklus for å prøve igjen..

Rug hardt og godt jenter!! Jeg vil se noe solskinn her inne ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en klem <3

Sender en stor trøste klem!! <3

Stor klem sendes din vei! Får håpe mensen straks dukker opp slik at du kan starte nedtellingen skikkelig. Ta godt vare på deg selv!

Stooor klem til deg med ønske om en så god og fin helg som overhode mulig! :) :)

Uff, så utrolig leit! Nå var det langt mellom de gode nyhetene her inne! Godt du har noen på frys, det er da enda noe...Sender deg en trøsteklem, og masse lykke til neste gang!!

Spiren ville ikke sitte denne gangen heller..
Såe.. Det blir en annerledes jul enn vi håpet og ønsket så inderlig sterkt..
Får håpe TR kommer snart, så vi ihvertfall kan regne ut ca når det blir innsett.. Skulle så inderlig ønske en slapp å hoppe over en syklus for å prøve igjen..

Rug hardt og godt jenter!! Jeg vil se noe solskinn her inne ❤

Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, sender deg en trøsteklem!! Så leit!!
Men hvordan vet du 100% når mensen ikke har kommet ennå?
Hvis du skal ha fryseforsøk uten hormoner så skal du slippe og vente en måned over...

Uff, så utrolig leit! Nå var det langt mellom de gode nyhetene her inne! Godt du har noen på frys, det er da enda noe...Sender deg en trøsteklem, og masse lykke til neste gang!!
Nå har jeg sett minnefilmen din om Mikael Chuma..., og tårene bare renner... Kan ikke tenke meg noe vanskeligere og mer tragisk... Stakkars deg Chuma, hva du/dere har vært igjennom.. Så lei meg på dine vegne.. Skulle ønske du ble fort gravid igjen og at det holder i 9 mnd... Klem fra meg

:3some

Huff det var leit å høre... :(
Håper spiren sitter ved neste forsøk! Trøsteklem

Back
Topp