Da var den tatt (ja nok en vaksine tråd)

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Da har jeg vært å tatta vaksina, og jaggu meg var det masse folk der!!
Og lite sitteplasser, heldigvis var det noen snille gamle daer som ga meg en plass [:)]
Og jeg kødder ikke når jeg sier at sikkert 50 % av de som var der var gravide.
Legen min var litt utspekulert å henta inn sine pasienter, så jeg slapp å vente så lenge [:D][:D][:D][:D]
Så nå er den tatt og fornøyd er jeg!!! Virker i hvertfall som at mange gravide tar denne vaksinen.

Og jenter: Ikke tro på alt dere leser. Hør på de norske helsemyndighetene og ikke det dagbladet skriver [:)]

ORIGINAL: BlessItBe

Og lite sitteplasser, heldigvis var det noen snille gamle daer som ga meg en plass [:)]
Legen min var litt utspekulert å henta inn sine pasienter, så jeg slapp å vente så lenge [:D][:D][:D][:D]
Så nå er den tatt og fornøyd er jeg!!! Virker i hvertfall som at mange gravide tar denne vaksinen.

Og jenter: Ikke tro på alt dere leser. Hør på de norske helsemyndighetene og ikke det dagbladet skriver [:)]

Så bra! Enig, skal ta den Onsdag- Håper at det ikke er alt for mye kaos her da....[&:]

Enig med deg;) vært å tatt den jeg også nå.. godt hva som er unnagjort[:)]

ORIGINAL: Desember09baby

ORIGINAL: BlessItBe

Så bra! Enig, skal ta den Onsdag- Håper at det ikke er alt for mye kaos her da....[&:]

Ser du bor i Oslo Desember09baby; hvor skal du ta den på onsdag? Har ringt litt rundt i dag, og ingen som visste når den kom. Legen min skal ringe meg når de får den...men helsestasjonen visste ikke noe og sa de ikke starta før i november. Blir litt frustrert når jeg vet at vaksinen har kommet til Oslo -jeg vil ta den nå!

Så flott for deg

ORIGINAL: Babypåvei!

Så bra!
Jeg skal ta den i morgen tidlig, blir godt å få det unnagjort!

Det er en utrolig stor lettelse [:)]

synes det er gøy faktisk at det er gammle damer som reiser seg sånn at man får plass..
Jeg har opplevd at mange bare snur seg og later som de ikke ser oss[;)]
Så reiser da ei gammel dame å sier:du kan ta plassen min,du trenger den mer..
Jeg tar som regle ikke plassen, men hvis hun ikke gir seg så setter jeg meg hehe...
Gode snille gammmle damer[:D]

Jeg faller mer for å ta vaksina, men jeg må vente for den kommer ikke før neste uke...

ORIGINAL: ia83

synes det er gøy faktisk at det er gammle damer som reiser seg sånn at man får plass..
Jeg har opplevd at mange bare snur seg og later som de ikke ser oss[;)]
Så reiser da ei gammel dame å sier:du kan ta plassen min,du trenger den mer..
Jeg tar som regle ikke plassen, men hvis hun ikke gir seg så setter jeg meg hehe...
Gode snille gammmle damer[:D]

Jeg faller mer for å ta vaksina, men jeg må vente for den kommer ikke før neste uke...

Ja, helt utrolig! Det var en mann som flytta seg skjønner du, han skulle vel inn å ta sprøyta og da kasta hun jakka si på stolen og ropte så søtt på meg [:)] Og for en koselig samtale jeg hadde med denne dama :D

Deilig å være ferdig med det! Vær forsiktig i 7-14 dager nå, så den får tid til å virke[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Deilig å være ferdig med det! Vær forsiktig i 7-14 dager nå, så den får tid til å virke[;)]

Ja, nå skal jeg holde meg inne [8D]

herli!! her e dei nesten tom for vaksine! eg va å spurte idag..og dei ordna d sånn at eg og ei venninne som også e gravid får komme en time før alle andre imårå å ta den så vi e sikre på at vi får den...bestemte meg sikkert i helga so...

Godt å være ferdig tenker jeg[:)]Skal bestille time imorgen tidlig jeg.Håper å få komme inn i morgen sånn at jeg er igang[;)]

Så bra at du har fått tatt den! Greit å være ferdig med den! Tror jeg skal ringe til legen i morgen jeg også[:)] 

Jeg og har tatt den idag:)

Har tatt den i dag og er utrolig lettet.

har tatt den idag jeg å...det er så deilig å være ferdig med det, slipper å stresse mer med det!!

tatt idag eg åg...godt å få gjort det. slipe eg tenke mer på d. d har liksom vært litt for mye i hodet med tank på denne. men nå ska g nyta de siste ukene me å verr gravide før han komme :) så ska me kosa oss masse ittepå når han har kommt å ikkje bekymra oss;) hehe

Jeg skal ta den i morgen [:)]  Men har noen av dere som har tatt den i dag kjent noen bivirkninger? noen som sier at man kan kan få en reaksjon etter noen timer, som går bort ganske raskt.. og noen sier at man kan bli dårlig ( vanlig influensalignende reaksjon ) noen dager etter... hmmm...

er så spent, fordi jeg skal ta den i morgen, også skal vi til Oslo dagen etter,håååper jeg slipper å være dårlig da! [:'(]

Back
Topp