da var den kommet...

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Den første hermoriden har kommet... noen som vet hva eg kan bruke under graviditeten?var på apoteket men dem sa eg ikkje kunne bruke den scheriproct rektalsalven...så hva kan man bruke da? var kun den dem hadde inne og dem hadde hatt inne en annen en før men den var gått ut av produksjon.....

Åssen vet man hva hemoroider er egentlig? Haha sikkert dumt spørsmål, men.. Liksom, merker man det godt?

Denne kan du bruke. Fikk den anbefalt når vi prøvde, og hun sa jeg kunne bruke den når jeg ble gravid. Hemorider gikk ikke vekk fort nok med denne så jeg kjøpte scheriproct likevel. Ville heller ha vekk hemoriden enn å bli gravid! Haha! Men den rakk akuratt å bli borte før eggløsning.

Har ingen hemorider enda BANK I BORDET!

Ja, hemoride merker du! Tro meg!!! :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    1.016 KB · Visninger: 37
Denne kan du bruke. Fikk den anbefalt når vi prøvde, og hun sa jeg kunne bruke den når jeg ble gravid. Hemorider gikk ikke vekk fort nok med denne så jeg kjøpte scheriproct likevel. Ville heller ha vekk hemoriden enn å bli gravid! Haha! Men den rakk akuratt å bli borte før eggløsning.

Har ingen hemorider enda BANK I BORDET!

Ja, hemoride merker du! Tro meg!!! :)

Ok takk for tips! Skal dra på apoteket i mårra og se om dem kan få tak i den der! Dem har kun inne den scheriproct som vi ikke kan bruke..

Åssen vet man hva hemoroider er egentlig? Haha sikkert dumt spørsmål, men.. Liksom, merker man det godt?
Man må ikke merke hemorider mer enn en utposning ved endetarmen. Jeg fikk en etter fødsel og den var mest bare ekkel å ha der for den fikk økt trykk når jeg var hard i magen. Jeg hadde ellers ikke noe problemer med den. Det er en blodåre ;)

Har slete mye med hard mage...generelt.. har bare hatt innvendige hermorider... ikke utvendige☺ sørg for og ikke ha har mage.. hjelp magen til og være myk og fin☺så forsvinner hermoridene☺

Back
Topp