da var den første

pantera

pantera
sprøyte stikke tatt. det var jo ikke vondt i det heletatt. stolt av meg selv.
men jeg er så kvalm og har de hetetukter,hvordan er det med dere?

ORIGINAL: pantera

sprøyte stikke tatt. det var jo ikke vondt i det heletatt. stolt av meg selv.
men jeg er så kvalm og har de hetetukter,hvordan er det med dere?

så bra [:)]
gruer meg selv til den dagen jeg må sette sprøyte. lider av skikkelig sprøyteskrekk [&:]

Så bra da! [:)]

Så bra! Du har all grunn til å være stolt av deg selv[:)]
Jeg brukte laang tid før jeg turde å stikke meg...hihi[:D]!
Jeg hadde hetetokter men ikke kvalme. Tror hetetoktene kommer av nesesprayen

Så flott! [:)]

Hjelper at du sier det ikke gjorde vondt[:)], for gruer meg litt til sprøytene, jeg.. [&:]

Så bra.
Lykketil med stikkinga fremover. Blir spennende å følge med på deg!!!

Satte også den første sprøyta i dag, men måtte få mannen min til å sette den[;)] Gikk bra med oss begge, var bare litt stressa for å gjøre det riktig...Har hatt lite bivirkinginger, litt hodepine, så skal ikke klage! Blir en spennende tid for oss framover!!

da er vi to som begynte som stikkere i dag[;)]
jeg hadde også gruet meg voldsomt,men det gikk veldig greit!

ORIGINAL: lbo

Satte også den første sprøyta i dag, men måtte få mannen min til å sette den[;)] Gikk bra med oss begge, var bare litt stressa for å gjøre det riktig...Har hatt lite bivirkinginger, litt hodepine, så skal ikke klage! Blir en spennende tid for oss framover!!

Der va du ja:) så godt det gikk bra me deg:). Begynner på fredag jeg:). stikker selv jeg hehe...

så ikke denne jeg[:-]
vi er jo mange som ble stikkere i dag!! så bra[:D] lykke til allemann:)

ORIGINAL: Kanutten80

Så bra.
Lykke til med stikkinga fremover. Blir spennende å følge med på deg!!!

Signerer.

ORIGINAL: IVFProver84

Der va du ja:) så godt det gikk bra me deg:). Begynner på fredag jeg:). stikker selv jeg hehe...

Da er andre sprøyte satt og neste fredag skal vi på kontroll, tiden går veldig fort nå!![:D] Håper det går bra med alle dere sprayere og stikkere, er veldig mange som holder på nå, spennende Lykke til i morgen IVFProver84!

Back
Topp