Da var den elendige formen kommet!

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Ja, da var den hærrsens kvalmen kommet for å bli virker det som! Huff... ikke noe gøy det hær!
Sist gang ga det seg ikke før i uke 16-18 ca... Så da blir det noen kvalme dager!
Men håper selvfølgelig at det ikke blir så ille som sist gang.
*krysser fingrene for det*

Uff.... Det er aldrig noe gøy.... Var så dårlig med jentene mine... Måtte spy hver dag i 8 mnd..... Glad for at jeg ikke har det denne gangen.... [:D] Da blir det vel sikkert en liten Prins til her i huset tenker jeg...[:D][:D][:D]

Krysser fingrene for seg jeg og!! (og litt for meg selv).. Her kom kvalmen i går.. Satser på det går bedre enn sist, da var jeg kvalm helt frem til fødselen..

Å, den kvalmen! Har ikke kommet her, heldigvis, men er kanskje litt tidlig..

huff det er så pyton[:'(]

den har ennå ikke kommet her, så jeg krysser alt jeg har for at jeg slipper i kaste opp i 8 mnd som jeg gjorde sist.......

Skjønner sååå godt hva du mener. Hos meg er det slik at jeg går konstanst kvalm, men ikke så kvalm at jeg klarer å spy - hvilket hadde vært å foretrekke da kvalmen hadde forsvunnet iallefall for en stund etterpå... :)

Jeg er heldigvis bare litt kvalm. Mister matlysten innimellom, men kaster ikke opp. Heldigvis

Jeg sliter også med kvalme 24 t i døgnet, har ikke noe oppkast da. Men jeg har snakket med svigerinna mi som er homeopat, og skal få tabletter tilpasset mine symptomer som skal hjelpe. Verdt et forsøk! Vil også prøve akupunktur hvis tablettene ikke skulle hjelpe.. [;)]

Back
Topp