Da var deg fredag og HELG:-)

Hehe virker som om "borte bra, men hjemme best" gjelder for hun også! :D flinke hermine som reiser seg og står;) Og ikke minst hvor flink både hun og dere er når det kommer til reising med hun;) Liana har bare reist seg i stående stilling 2-3 ganger, og det er bare på tv-benken.. men det går fort når de først har begynt :p hehe kos dere hjemme! Kjenner til følelsen av å komme hjem etter en ferie, og den er GOD!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hermine holdt på i nesten 2 måneder og bare reiste seg litt her og der innimellom, og nå plutselig er hun hekta og gjør ALT stående ;) :D

Hermine holdt på i nesten 2 måneder og bare reiste seg litt her og der innimellom, og nå plutselig er hun hekta og gjør ALT stående ;) :D

Flink da! men blir plutselig mye mer å passe på, til dem får balansen ordentlig igang... noe som aldri skjer virker det som :P hahah Emira faller og skaller/slår seg hverdag tror jeg :P

Flink da! men blir plutselig mye mer å passe på, til dem får balansen ordentlig igang... noe som aldri skjer virker det som :p hahah Emira faller og skaller/slår seg hverdag tror jeg :p

ja herremin, for ikke å snakke om hvor langfingra hun plutselig er blitt :eek: :P ;) Når jo plutselig ALT som står på alle bord :P

ja herremin, for ikke å snakke om hvor langfingra hun plutselig er blitt :eek: :p ;) Når jo plutselig ALT som står på alle bord :p

haha ja dem er ekstremt flinke til å få tak i ting:eek::P Liana kom plutselig med en lighter hos mora mi, og hun sa at den lå på stuebordet! og Liana hadde ikke reist seg opp på beina (etter hva jeg vet).. kansje bare knæra :P hehe..

Back
Topp