Da var dagen her..

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
I en og ei halv uke har jeg ventet på denne dagen... Og nå er jeg så nervøs at jeg har vondt i magen :/ om få minutter skal vi sette oss i bilen å kjøre til sykehuset for ul.. Litt før kl 15 idag, har vi svar på resultatet av blødningene jeg har hadd siden mandag. Er det liv eller ikke??! Kjenner at magefølelsen sier hverken det ene eller det andre. Den brune utfloden jeg har hadd siden torsdag, stoppet opp i går morges.
Huff, håper virkelig ikke dette blir vår tredje abort :/

Er det bare gammelt blod? I så fall kan jeg fortelle deg at med mine to jenter har jeg blødd i en ukes tid rundt uke 7-8, mest brunt blod. Begge svangerskapene gikk veldig fint, og har i dag to friske å fine jenter <3

Lykke til. Krysser fingrene for dere <3

Er det bare gammelt blod? I så fall kan jeg fortelle deg at med mine to jenter har jeg blødd i en ukes tid rundt uke 7-8, mest brunt blod. Begge svangerskapene gikk veldig fint, og har i dag to friske å fine jenter <3
Jeg hadde to dobesøk forje mandag der jeg fikk rosa antydning på papiret og en gang til på tirsdagskveld. Så pause til torsdag, hvor det kun har vært brunt på papiret fram til igår. I varierende mengder.
Godt å høre solskinnshistorie!! ♥ Det brune startet da jeg var 7 uker på vei.

I en og ei halv uke har jeg ventet på denne dagen... Og nå er jeg så nervøs at jeg har vondt i magen :/ om få minutter skal vi sette oss i bilen å kjøre til sykehuset for ul.. Litt før kl 15 idag, har vi svar på resultatet av blødningene jeg har hadd siden mandag. Er det liv eller ikke??! Kjenner at magefølelsen sier hverken det ene eller det andre. Den brune utfloden jeg har hadd siden torsdag, stoppet opp i går morges.
Huff, håper virkelig ikke dette blir vår tredje abort :/

Satt med akkurat samme følelse bare for noen timer siden, usj :/
Hadde småblødninger, som stoppet i går/i dag. Så en liten klump på 5 mm med bankende hjerte! :)
Masse masse lykke til, krysser alt for deg xsmile6

Takk takk alle sammen :) da satt man på venterommet!

Lykke til!

Lykke til ♡

Back
Topp