Da var dagen her...

Livmorregnskap

Livmorregnskap
...og vi fikk se vår lille knert/knertinne!
Flott bankende hjerte og 11mm lang (rundt 7 fullgåtte uker ca mente legen).

Veldig flott opplevelse hos Dr. Aage Huseby på Oslo City legesenter. Varm og veldig hyggelig kar som ga følelsen av at han var oppriktig glad på våre vegne. Tok seg god tid, hadde en liten samtale både før og etter undersøkelsen. Vi stilte masse spørsmål ☺️
Kostet 980kr og var verdt hver eneste krone! Endelig kan skuldrene senkes pittelitt...

Last edited:
Så kjekt :)

Så bra at alt sto bra til. Lurer på om jeg skal gjøre det samme.

Også super nøgd med oslocity legene :)

Så herlig❤️ Tenk at den lille saken der blir en hel baby om bare noen måneder! Kroppen er fantastisk:-)

Så bra! Det er så godt å lese om alle dere som det går så bra med :happy: Jeg prøver å unngå å lese alle trådene om MA og SA, jeg blir så stressa og bekymret!

Herlig!:) Gratulerer:)

Så herlig :)

Så bra!! Han er min gyn også!! Elsker han, han tok ul på meg i går på ahus. Har vært innlagt her i en uke etter operasjon av sprukken blindtarm og har hatt sms kontakt med Aage hele veien, i går sjekka han om det var liv i forsteret, noe det var, lå å hylgråt med bena i været:rolleyes:. Jeg skal anbefale han til alle:Heartred

Åå, får frysninge, så fantastisk!!! :D

...og vi fikk se vår lille knert/knertinne!
Flott bankende hjerte og 11mm lang (rundt 7 fullgåtte uker ca mente legen).

Veldig flott opplevelse hos Dr. Aage Huseby på Oslo City legesenter. Varm og veldig hyggelig kar som ga følelsen av at han var oppriktig glad på våre vegne. Tok seg god tid, hadde en liten samtale både før og etter undersøkelsen. Vi stilte masse spørsmål ☺️
Kostet 980kr og var verdt hver eneste krone! Endelig kan skuldrene senkes pittelitt...

Vis vedlegget 118416
Sååå bra:) Nå kan du senke skuldrene, leve i nuet, og kun nyte!!!! Gratulerer :)

Back
Topp