da var d slutt på amminga...

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Nå har jeg slutta å amme...[:o][;)][8D][>:][:D][:-][&:][;)][8|] Blanda følelser med andre ord... Hun fikk den siste skvetten i går morges. Men føles helt tom og slapp i brystene [&:] Noen flere som har slutta nylig? Er det mange som ammer enda?

Sluttet torsdag jeg i og med at jeg skulle innlegges på sykehus. Ble noen dager uten amming pga narkose. Og da var egentlig jeg ganske klar for å slutte, og det var snuppa og. Ikke vært noe masing eller noe. Litt vemodig i begynnelsen, men helt greit nå.

Har planer om å slutte om en mnd tid, når jeg begynner å jobbe litt kvelder igjen. Gruer meg litt på Filip sine vegne, for han er virkelig glad i den kveldskosen. Tror det kommer til å bli en del vræling om kveldene når det er slutt.

Ammer ennå, men jeg merker jo at det begynner å bli mindre... Skal prøve å amme et år, tror jeg, så får vi se hvordan det går. [:)] Han er i alle fall mer interessert i puppen nå enn han var en stund... [;)][:)]

Slutta vel for 14 dgr siden vi. Og siden det har han sovet ganske godt om natta. (mot tidligere)

Ammer ennå, men ikke på dagen lengere. Blir en pupp på kvelden etter grøten.
Men på morgningen er det begge to, og da koser hun seg glugg i hjel. Hun kan nesten ikke vente til jeg får tatt den fram [:)].

Back
Topp