Da var dåpen overstått...

x1xMadre Mia

Glad i forumet
...og Ludvig har endelig fått sove litt... Stakkar, han sov bare 2-3 timer på dagen både på lørdag og søndag, så utpå søndagskvelden hylgrein han fordi han var kjempe-overtrøtt... [&:] [:(] Han merket nok at ting ikke var helt som vanlig og at vi stressa litt, for han skulle neimen ikke sove! I går sov han ihvertfall 5-6 timer på dagen, og han har sovet 3 timer i strekk allerede i dag... Stakkar liten, er ikke bare bare å bli guds barn nei... [:D] [;)]

ORIGINAL: LilleMag

Hehe, stakkar liten.. bra han får tatt igjen da[:)] Fikk dere mye fint?[:D]

signerer!!!Og gratulerer med vell overstått dåp!!!Håper dere hadde en fin dag!!

Hehehe, jeg ser for meg noe sånt når Solveig skal døpes om 2 uker! Godt Ludvig fikk hvilt seg godt i etterkant [:)].

Godt å endelig være ferdi tenker jeg..[;)][:)]

Vi skal i ilden i helga vi, så tenker d blir litt mye stress nå resten av uka..Og oppå alt dette her,så har jeg seff klart å smitte snuppa..[&o] Så nå ligger jo hun litt småsyk..[X(]

Tusen takk alle sammen! Ludvig fikk mye fint, kopp og skje i sølv (med motiv av gutt og hest, familien min er visst fast bestemt på at han skal bli hestegutt også... [:D]), bamsesparebøsse i sølv, sølvrør til dåpsattesten, kopp og tallerken med Mummitrollet-motiv og 9500 kr tilsammen. Ludvig har blitt en rik liten mann! Forresten, er det vanlig at de får noe fra foreldrene til dåpen? Hadde ikke tenkt på det oppi alt styret, men vi har jo tenkt å betale for graveringer på alt sølvet ihvertfall... 

Gratulerer med dåpen[:D][:D] du må legge inn ett bilde eller 2 så vi får se han i finstasen[:)]

Back
Topp