Da var bursdagsstyret over

LilleKaisa

Glad i forumet
Kaisa har hatt barneselskap idag, og det gikk veldig fint! Ungene var flinke og greie, litt støynivå ble det jo, men de lekte fint!

Alle syns kaken var såååååååååååååå fin, og ja, det kommer bilde snart[8D] Jeg husker ikke hvordan jeg legger inn her, så dere får se på face etterhvert[:D]

Kaisa fikk masse fine gaver, og etter besøket ble en venninne og sønnen hennes med opp i hagen vår mens mannen ryddet lokale. Flinke søte mannen, som ryddet ALT mens jeg kunne sitte i hagen og slække[:D]

Kaisa er snåttet og hoster litt, men løper rundt som vanlig, så får nesten se an formen imorgen ang bhg. Nå er det data og kanskje Dexter på gang. Vi har solgt sofaen og sitter nå i hagestoler, comfy[8D]

haha, det ble hagestoler som ble løsningen ja.. Flott! [8D][:D]

Takk for en veldig hyggelig helg, det har vært veldig kjekt å se dere to dager på rad! [:D]
Kaken var knallfin, og den smakte veldig godt også! [:D] Og nuffinsene var goooode de og!

Maja endte dagen med å spy som en gris, så jeg tror hun hadde fått i seg mer enn nok greier idag, men hun var fornøyd med dagen allikevel da. [:)]

Og så flinke mannen da, som rydda! Han har jo virkelig vist seg fra sin beste side idag! Maja snakker om han enda! Heheehe..

Hahahahah!!! Så bra da! Kanskje vi skulle fått til en playdate før sommeren er over?

Stakkar Maja da, håper det gikk fort over da!

Høyrest ut som ein flott dag [:D] Kjenner eg veldig gjerne vil sjå den kaka der, får halde eit våkent auge på Face [;)] (ang. flytting av bilder frå Face til BV, så er det berre å copy -> paste) [;)]

Back
Topp