wishingstar
Forelsket i forumet
Da var endelig brevet fra St.Olavs kommet. Skal ringe til dem med en gang i morgen!! Men nå sitter jeg med mange spørsmål egentlig... som jeg sikkert får svar på der, men som jeg vil vite raskt[;)]
Hvilke behandlingsregimer er mest vanlig og mest skånsom? agonist eller antagonist?
Vi har fått vite at IVF er behandlingen som passer best for oss... når bruker man kun inseminasjon?
Og hva avgjør om man får satt inn et eller to egg, dersom man har to friske egg?
Dere som har vært på ST.Olavs i det siste...har det tatt lang tid fra første brevet til første innsetting??
Er sikkert mange drevne her som har gode svar til en ferskis [:)]
Hvilke behandlingsregimer er mest vanlig og mest skånsom? agonist eller antagonist?
Vi har fått vite at IVF er behandlingen som passer best for oss... når bruker man kun inseminasjon?
Og hva avgjør om man får satt inn et eller to egg, dersom man har to friske egg?
Dere som har vært på ST.Olavs i det siste...har det tatt lang tid fra første brevet til første innsetting??
Er sikkert mange drevne her som har gode svar til en ferskis [:)]
ojoj! Tror vi må sende inn en felles lykketil til alle oss osm begynner i mars[:)][:)][:)] massemasse babystøv til dere alle. Og tusen takk for meldinger jenter! Jeg har nå fått vite at IVF er det som er valgt ut for oss.... så er det bare å vente på TR ca 17 mars. noen som vet hvordan det er med alkohol i sprayperioden????
kanskjekanskjekanskje kunne ha hjulpet på slik at vi klarer det på egenhånd. Må ikke miste håpet[:D]