Da var blodprøvesvarene her

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hcg på 3, så er ikke gravid. Regner med dette var kjemisk. For en berg og dalbane disse dagene har vært. Masse lykke til vidre jenter :)

Det er ikke trist for min del. Har 3 gullunger, der minste er 5 mnd. Har også 2 bonusbarn. Hadde selvsagt vært kos med en til, men litt glad det ikke ble nå. Vil nyte småbarnslivet med minstemann.

Det er ikke trist for min del. Har 3 gullunger, der minste er 5 mnd. Har også 2 bonusbarn. Hadde selvsagt vært kos med en til, men litt glad det ikke ble nå. Vil nyte småbarnslivet med minstemann.
Ok, mn d er godt å høre at dere tar det bra. Kos dere masse, og ta vare på hverandre :-)

Det var godt å høre <3 Nyt tiden meg minstemann :)

Var trist å høre :( Men godt å se at du ikke tar så tungt på det :) som du sier selv, du er velsignet med 3 gullunger og 2 bonusbarn, du er heldig :) men er alltid trist å miste.. men naturen går sin gang okke som.. Nyt tiden med minsten :) stoor varm klem og gode tanker til deg <3

Var trist å høre :( Men godt å se at du ikke tar så tungt på det :) som du sier selv, du er velsignet med 3 gullunger og 2 bonusbarn, du er heldig :) men er alltid trist å miste.. men naturen går sin gang okke som.. Nyt tiden med minsten :) stoor varm klem og gode tanker til deg <3

Ja er veldig heldig :) Siden dette mest sannsynlig var kjemisk, føler jeg ikke at jeg har mistet..men nå er det rett på p-sprøyta, slik at ikke dette skjer igjen før vi selv bestemer at vi vil det 100% :)

Lykke til videre og kos deg med den lille

Back
Topp