Da var besteforeldrene informert

Ergoterapeuten

Flørter med forumet
Jeg er nå 9+3, så i dag fortalte vi det til besteforeldrene (farmor og farfaren), de bor et stykke unna oss, så ble i dag eller lenge til..
De ble kjempe glade, men kjenner jeg stresser litt for de begynte å ringe rundt til de kommende tantene, onkel og oldemor.. Min samboer ble med på det da... Men jeg synes det var litt tidelig at alle skulle plutselig få vite det nå.. Jeg klarte ikke å reagere... Synes det var dumt, men nå er det jo gjort... Håper bare alt går bra nå... :-)

Lille spire 06.06.14 <3

huff.. syns det er synd at andre bare MÅ fortelle andre sine gode nyheter. Jeg jobber som pedagogisk leder og får ofte vite om graviditeter før andre fordi jeg har mulighet til å tilpasse arbeidet til assistentene mine sånn det passer dem bedre. Men jeg hadde aldri funnet på å si det til noen andre. Ikke bare pga arbeidetikk men også fordi jeg ikke vil ødelegge noen andre sin glede over å få si det selv. Husker godt hvor mye jeg selv gledet meg til å dele nyheten første gangen, og heldigvis fikk jeg være den første som fikk si det.

Ja, noen har enormt behov for å fortelle andre sine hemmeligheter videre... Jeg synes forsåvidt ikke at det gjorde så mye at det var de som fortalte det videre, men synes det er litt tidelig enda, så skulle ønske de hadde spurt først om det var greit, fordi da hadde jeg svart at de skulle ventet minst 2 uker... Jaja, gjort er gjort, bare håper nå virkelig at alt får bra.....

Lille spire 06.06.14 <3

Det går sikkert veldig bra :) Det eneste er at ventetiden før babyen kommer er mye lengre for de nå :P :D sist så fikk svigerfar vite at han skulle bli bestefar for første gang i uke 8.. GAAAD han ble så lei av å vente. Først måtte han vente 4 uker før han fikk si det til noen, og så måtte han vente 32 uker før ungen faktisk kom.. så denne gangen får ingen vite det før i uke 14. (julaften) Da kan alle som vil gaule det til facebook og alt det der med en gang..

Huff, så dumt :/ Men gjort er gjort ja, og håper for all del at alt går bra! Her vet kun besteforeldre og 2 gode venninner... Å fikk vite fra svigermor at hun måååååååtte bare fortelle ei venninne, for hun klarte ikke å holde det inne... Greit nok, vi kjenner ikke venninna, men når vi sier at det skal holdes hemmelig, skal det holdes hemmelig! Er en prinsippsak og snakk om respekt mener da vi ...

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjort er gjort:) Litt kjedelig, men ta det som et tegn på at de bare vil dele sin enorme glede over å bli besteforeldre.

Ja, tar det som et godt tegn egentlig :-) men hadde vært kjekt å bli spurt om jeg synes det var greit at det ble fortalt videre... Menmen :-)
Svigerfar ble utrolig glad, ble helt rørt av reaksjonen :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Back
Topp