Da var begge jentene i seng

KathMor

Forumet er livet
Tidlig ja! Isabelle overtrøtt og Emma faktisk overraskende blid til å ikke ha sovet i barnehagen, men trøtt [:)] (pga over 10 minus ute) Så nå sitter mor her da... koser seg med nyheter, te og "fyr" i peisen [:D]

Var på Harry Potter i dag!! Veldig bra, litt lang og dyster med tanke på at de har delt boka i 2 - gleder meg MASSE til siste filmen assa [:D]

OG jeg har kjøpt meg SATC2, så har en feeling hva jeg skal se på i kveld [8D]

Dere skal gjøre i kveld da??

jeg ble skuffa over 2'ern på dvd... ble ikke like big på tven hjemme... elsker filmen på kino...[&:]

jeg skal slappe av... er drit sliten etter besøk av svigers.... pynta til jul,laga pepperkaker, bakt rundstykker... vert på fødesamtale... piffen har gått helt utav meg....
sitter her som eit slakt....
ny episode av Dexter kom i natt... så skal nok kose meg litt m mannen og dexter jah... [:)]

Så vittig, ei venninne av meg sa omvendt, at den var mye bedre enn hva hun husket - hun så den igjen 4 ganger på en uke [8|][8D]

Fødesamtale? Sånne jordmor timer? Du må kose deg med magen litt for meg i kveld, kunne godt å bært på gutten din litt jeg altså [8D]

Og flink husmor du er da! Er så mye farting med meg, klarer liksom ikke helt å are slappe av hjemme, noe jeg bør bli bedre til!

ORIGINAL: KathMor

Så vittig, ei venninne av meg sa omvendt, at den var mye bedre enn hva hun husket - hun så den igjen 4 ganger på en uke [8|][8D]

Fødesamtale? Sånne jordmor timer? Du må kose deg med magen litt for meg i kveld, kunne godt å bært på gutten din litt jeg altså [8D]

Og flink husmor du er da! Er så mye farting med meg, klarer liksom ikke helt å are slappe av hjemme, noe jeg bør bli bedre til!

samtale for folk med fødselsangst på føden på sykehuset.....

Back
Topp