Kjøpte en Mountain Buggy Urban Jungle til lillegutt for 4 måneder siden, men har ikke vært særlig fornøyd. Veldig god å trille og veldig fin, men det stopper der for min del. Lillegutt verken satt eller låg særlig godt i den. Ryggen gikk ikke ann å ha helt rett, så han satt hele tiden å holdt seg fast i bøylen for å holde seg oppe og når fotbrettet ikke kunne reguleres ble ikke det særlig deilig for han å ligge der heller. Hadde tenkt å kjøpe til bag å bruke den til babyen, men siden den er så liten og det er en vinterbaby var ikke det noe særlig heller.
Nå vurderer vi enten TFK Joggster Twist eller en Emmaljunga Edge eller Mondial. Vil så gjerne ha barna vendt mot meg, men vil egentlig ikke ha en stor og tung firhjuling. Har hatt Emmaljunga Mondial før. Skulle gått ann å laget sin egen barnevogn
Har dere bestemt dere for vogn ? Er det eventuelt noen som har en god vogn å anbefale meg ?
Nå vurderer vi enten TFK Joggster Twist eller en Emmaljunga Edge eller Mondial. Vil så gjerne ha barna vendt mot meg, men vil egentlig ikke ha en stor og tung firhjuling. Har hatt Emmaljunga Mondial før. Skulle gått ann å laget sin egen barnevogn
Har dere bestemt dere for vogn ? Er det eventuelt noen som har en god vogn å anbefale meg ?